Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rijk van de Tweeling- het Bergmeer

Ga naar beneden 
+3
Darcia
Cilicia
Axel
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 20 2011, 21:20

Antares dacht even na. "Hmm... Ik weet niet. Ik heb weinig en ik heb ook weinig nodig. Ik ben ook een wolf, niet aleen mens. Dus ik heb geen volle kledingkast of meubels nodig, of veel eten. Ik jaag zoveel ik nodig heb en heb neit meer nodig. Dus bedankt voor het aanbod, maar nee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 21 2011, 05:19

Darcia knikte al was ze het er niet mee eens dat ze niets kon doen. "Je jaagt zeker alleen maar als wolf en gebruikt geen wapens?" vroeg ze hem kort erna. Ze bedacht dat als hij wapens gebruikte ze deze misschien in kon smeren met een bepaald gif dat alleen dodelijk was bij dieren en niet giftig voor mensen. Ze werden zelfs bij sommige gerechten als kruiden gebruikt dus daar hoefde hij niet bang voor te zijn.. Maar anders wist ze echt niets en dat zat haar niet fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:41

~NEW~

Shelby liet zich vermoeid aan de kant van het meer zakken. Wat een helse tocht naar boven was dat geweest.. Waar was Emi als je haar nodig had? Ze liet haar rugzak van haar rug afglijden en legde hem naast haar neer. Ze opende hem en haalde een er een waterzak uit. Gulzig druk ze een paar slokken. Ze stopte het weer weg en concentreerde zich op het water. Ze kon tot de bodem kijken en zag pracitige vissen zwemmen. Ze glimlachte, wat een rustgevende plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:58

Chico landde in de sneeuw aan de rand van het meertje. Christian sprong van zijn rug af en klopte hem op zijn hals. Zijn met bont gevoerde laarzen raakten de sneeuw en hij keek om zich heen. Hij zag een rij voetsporen in de sneeuw, en toen hij die met zijn ogen volgde zag hij Shelby zitten. 'Hallo!' Riep hij vrolijk. Hij zwaaide en liep naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:03

Shelby keek op, ze herkende het geluid maar kon niet thuisbrengen van wie het was. Toen zag ze Christian door de sneeuw naar haar toe lopen. "Heey!" riep ze enthousiast terug. Ze had hem al een lange tijd niet gezien. Ze schoof een stuk op op de steen waar ze zat, hier lag geen sneeuw dus kreeg je ook geen natte kont. "Das lang geleden" zei ze vrolijk. Ze was blij dat ze hem weer zag, het was gezellig geweest de vorige keer..

~~
Welk idee had je nou ver Shell en chriis?? Ik ben nieuwschieriiig..xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:21

Christian glimlachte. 'Ja, dat is zeker lang geleden.' Zei hij vrolijk. Hij liep tot naast Shelby en plofte naast haar neer in de sneeuw. 'Je had nog beloofd kleren voor me te maken. Heb je ze al af?' Zei hij met een vette knipoog tegen haar. Hij verwachtte niet echt dat ze ze afhad, het was gewoon een grapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 28 2011, 19:47

"eigenlijk ben ik nog niet begonnen.." gaf ze toe.. Sh*t, natuurlijk.. Hoe kon ze het vergeten zijn? "uh het spijt me.." zei ze blozend. Ze was ook zo'n chaoot. En ze had niet door dat Christian een grapje maken. Ze keek weer ingespannen naar het water, ze was gekomen om te oefenen. Ze liet een druppel opstijgen en maakte een perfect gevormde ijspegel. Het ging al beter.(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitimema okt 24 2011, 18:35

Christian grinnikte. 'Dat is helemaal niet erg hoor.' Zei hij tegen Shelby. Hij glimlachte zijn stralend witte tanden bloot en streek door zijn korte, blonde haar. 'Ik had ook eerlijk gezegd niet verwacht dat je ze af zou hebben. Een vrouw als jij heeft vast wel betere dingen te doen.' Zei hij met een vette knipoog tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Tweeling- het Bergmeer   Rijk van de Tweeling- het Bergmeer - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de Tweeling- het Bergmeer
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De luchttempels ~ Het rijk van de tweeling
» Bergweides-Tweeling
» Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.
» De bossen~ rijk van de leeuw
» Het rijk van de waterman- Een steegje

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling, Slang en Weegschaal-
Ga naar: