Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.

Ga naar beneden 
+2
Gladys
Shelby
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rin

Rin


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 18-09-11

Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.   Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 14:27

Rin ging recht zitten en keek haar vragend met een schuin hoofd aan. 'Oh, echt?' vroeg hij een beetje verbaasd terwijl hij even weer naar haar blauwe oog keek. Hij hoopte maar dat het zalfje werkte sinds het er erg pijnlijk uit zag, en hij niet wou dat ze pijn leed. Hij wou nog steeds graag weten wie het had gedaan maar durfde het gewoon niet. Bang dat hij haar zou kwetsen of haar aan nare dingen zou herrineren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gladys

Gladys


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 10-09-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : De leukste stad van Nederland (:

Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.   Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 14:34

Gladys knikte. "Ja, ik kom wel vaker op de zwarte markt. Het is alleen geen plek voor meisje zoals ik, daardoor kom ik ook aan dit" en ze wees naar haar blauwe oog, maar gaf geen verder uitleg. Ze ging met haar hand door het gras en zag de groene stengeltjes tussen haar vingers doorpiepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 18-09-11

Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.   Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 14:41

'Ai...' mompelde Rin medelevend en keek naar het gras onder hem. Hij zelf kwam er erg vaak en veel konden die mannen niet bij hem doen. Misschien alleen een klap op de wang, verder niks. Hij versloeg ze altijd wel in een partijtje vechten, tenzij ze in de meerderheid waren want zó sterk was hij niet. 'Dat snap ik. Ik kom soms ook wel in gevechten. Nou ja, soms, heel vaak. Maar die gasten lokken het gewoon uit, en dat moeten ze niet bij mensen met korte lontjes doen. Mensen zoals mij.' Hij zuchte diep. 'Daarom kocht ik de zalf in eerste instantie.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gladys

Gladys


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 10-09-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : De leukste stad van Nederland (:

Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.   Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 16:56

Gladys lachte. "Ik denk dat het in mijn geval iets anders is, maar het komt op het zelfde neer" mompelde ze. Ze keek op en nam hem goed op. Blauwe ogen, met rode pupillen. Ze bleef er in kijken omdat ze het zo mooi vond, maar na een tijdje wendde ze haar blik gegeneerd af, het was onbeleefd om te staren bedacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.   Het rijk van de Slang~ Het prieeltje. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos - Rijk van de tijger
» Rijk van de Tweeling- het Bergmeer
» Het Rijk van de Draak - Het Rozenveld
» Rijk v/d tweelingen ~ De herberg
» De luchttempels ~ Het rijk van de tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling, Slang en Weegschaal-
Ga naar: