Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04 2011, 18:13

Darcia glimlachte, ze schopte haar schoenen uit, snel ook haar tuniek en topje uit. Darcia glimlachte en keek naar hem. "Hmm. Leuk!" zei Darcia glimlachend. Ze gaf hem een kusje. "Ik ga slapen Chrisje.. Ik blijf niet meer wakker."zei ze zachtjes met een slaperige glimlach en ze bleef heerlijk liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04 2011, 21:50

Christian gaf Darcia een vlinderlicht kusje op haar voorhoofd voordat hij de deken steviger tegen zich aantrok en:'Welterusten lieve Darcy.' Fluisterde. Zijn ogen gingen dicht. Hij rustte uit, of sliep zeer licht. Christian moest altijd attent blijven op wat er in het kamp gebeurde. Ten minste zoveel mogelijk. Dus ook als hij sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 05 2011, 06:45

Haar ogen sloten zich na zijn woorden en ze legde zich tegen Christian aan. Nu ze zich eindelijk veilig in haar slaap voelde sliep ze ook redelijk goed. Haar haren lagen als een halve waaier langs haar hoofd en haar gezicht was geheel ontspannen. Het was een perfecte nacht om te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 17:54

Heel vroeg in de ochtend werd Christian wakker van vogelgekwetter. Hij opende zijn ogen en keek naar de slapende Darcia. Heel erg voorzichtig wurmde hij zich uit het bed om zijn kleding aan te schieten. Hij knoopte zijn rechterlaars als laatste dicht en liep de tent uit. Er stonden al een aantal mensen voor zijn tent, zoals gewoonlijk. Hij beantwoordde snel een aantal vragen en gaf toestemming voor ditjes en datjes. Soms vond hij het maar raar dat ze alles maar aan hem vroegen, maar hij zat er niet heel erg mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 19:22

Darcia lag nog te slapen, ze was gedraaid en lag nu op haar buik. Haar mond een beetje open en eigenlijk zag ze er gewoon vreselijk schattig uit. Darcia voelde wel een soort van leegte naast haar en wreef even in haar ogen terwijl ze langzaam wakker aan het worden was, ze opende haar ogen even en herkende de ruimte niet dus sloot ze deze weer even, bang dat ze nog droomde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimema okt 24 2011, 19:52

Toen Christian de rij had weggewerkt gooide hij de tentflap opzij en liep hij de tent weer binnen. Hij keek liefkozend naar Darcia. Haar houding was veranderd, dus hij nam aan dat ze wakker was geworden. 'Goedemorgen.' Zei hij met een brede glimlach en hij drukte een kusje op haar voorhoofd. Hij streelde haar haar even voordat hij zijn boog pakte. 'We gaan over een halfuur jagen. Red je dat?' Vroeg hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 15:35

Darcia opende haar ogen toen ze Christians stem hoorde. Ze wist weer precies waar ze was en glimlachte. "Morgen.." mompelde ze even. Ze glimlachte en ging even rechtop zitten nadat hij haar haren gestreeld had. "Man, ik hoef me alleen maar aan te kleden en op te frissen, natuurlijk red ik dat." zei ze glimlachend tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 15:39

Christian keek haar glimlachend aan. 'Nou, er zijn genog dames die veel langer nodig hebben. Maar ik neem aan dat jij van jezelf zo verschrikkelijk prachtigmooi bent.' Zei hij met een charmante glimlach. Hij gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'Ik ga de andere jongens maar eens bij hun dames vandaan sleuren.' Zei hij met een brede grijns en hij liep de tent uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 15:43

Darcia grinnikte en keek hem grijnzend aan. "Dat valt wel mee." Antwoordde ze hem snel. "En succes." zei ze met een grijns waarna ze hem even na keek en uit bed gleed. Ze deed haar topje weer aan en erover haar tuniek. Ze rekte zich even uit en zocht even wat water om zich op te frissen, maar nadat ze dat gevonden had was ze ook zo goed als klaar. Natuurlijk, Darcia kon best uren voor de spiegel hangen, maar dat vond ze niet nodig nu. Ze ging nu jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 15:46

Gos, nu moet ik allemaal namen van mensen en vriendinnen die erbij hoorden opzoeken xd
-
Christian kwam een klein halfuurtje later terug met John, Ethan, Gyllian, Dave en Rowan. Hij had een aantal chagrijnige blikken en kussens naar zijn hoofd geworpen gekregen, zeker door Jane en Elizabeth, de blonde vriendin van Dave. John en Ethan waren gewoon chagrijnig omdat ze er vroeg uit moesten en Rowan stond al klaar toen hij aan kwam lopen. Chris vond dit niet raar, zo was Rowan gewoon. Hij wachtte rustig buiten de tent met al zijn in jagersuitrusting geklede vrienden op Darcia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 16:02

Darcia had net haar schoenen aangetrokken. Ze stapte naar buiten en keek in de ogen van zes jonge mannen en glimlachte. Ze keek naar Christian, vervolgens kort even naar de rest. "Goedemorgen allemaal." zei ze glimlachend. Alleen Rowan sloeg ze over met aankijken, maarja, dat had natuurlijk ook gewoon per ongeluk kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 16:13

John geeuwde nog een keer. 'Goedemorgen.' Mompelde hij. Gyllian en Ethan gaven een vrolijk goedemorgen en Rowan keek alleen doordringend naar Darcia en mompelde iets wat in de verste verte niet op goedemorgen leek, maar het wel moest voorstellen. 'Nou, laten we maar gaan.' Zei Christian op een vrolijke toon. Hij liep met een lichte tred richting de open plek waar de paarden en draken stonden. Onderweg pakte hij Darcia's hand. 'Je kunt paardrijden, hoop ik?' Vroeg hij met een lieve glimlach op zachte toon aan haar. De rest volgde slenterend en nog half slapend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 16:18

Darcia liep met hem mee. Ze negeerde Rowan vooral en glimlachte om Gyllian en Ethan. Ze hield zijn hand vast. "Natuurlijk, ik moet wel aangezien ik geen draak meer heb." zei ze glimlachend. Ze kuste hem zacht op zijn wang. "Natuurlijk heb ik dan wel een paard nodig.." zei ze glimlachend tegen hem. Darcia was echt helemaal weg van Christian en dat was te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 16:23

'Natuurlijk heb ik een paard voor je.' Zei Ethan met een brede grijns. De open plek kwam nu in zicht. Er stonden een aantal prachtige paarden op te grazen. Alle mannen zochten hun eigen paarden op en Chris liep naar een pikzwarte merrie en ving haar. Hij gespte een touw aan haar halster vast en leidde haar naar Darcia en gaf haar het touw dat aan haar halster vastzat. 'Dit is Knight. Jouw paard voor vandaag.' Zei hij. Hij wees naar een tent. 'Daar is haar zadel en hoofdstel te vinden.' Hij gaf Darcia een kus en liep toen naar een vosbruine hengst. Zijn paard, Fred. Hij bond hem vast aan het hek en liep al naar de tent.
-
GEENIDEE of het zo echt gaat met paarden in een wei, maar i don't care Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 16:44

Hahah ikke ook niet weten.
-

Darcia grinnikte. Ze streelde het hoofd van Knight even. "Dankje." zei ze glimlachend tegen Christian. Ze kuste hem terug en zag dat hij naar een hengst liep. Na een minuutje rende ze snel even naar de tent en vond daar al snel het zadel en hoofdstel van Knight. Ze liet ermee terug en bond het om bij haar. Kalmeerde haar met lieve woorden en ging op haar rug zitten in het zadel. Ja, het zat prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 17:21

Christian zat inmiddels al op Fred en hij galloppeerde richting Darcia en Knight. Hij bracht zijn paard tot vlak naast haar op stilstand en sloeg zijn arm even om Darcia's middel om haar een kus te geven. Vervolgens liet hij haar los en gaf hij een teken dat de anderen hem moesten volgen. Hij galloppeerde full speed ahead weg richting de bossen. Eenmaal tussen de bomen zigzagde hij zorgeloos tussen bomen door en sprong hij over struiken en boomstronken heen. Er blindelings op vertrouwend dat de rest hem zou volgen. Hij dacht er geen moment over na dat dat misschien wel eens niet zo zou kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 17:25

Darcia kuste hem terug en glimlachte. Ze gaf haar paard de sporen en probeerde de anderen bij te houden, al was het zo dat toen Christian begon te zigzaggen Darcia hem uit het oog verloor. Eveneens verloor ze de anderen uit het oog. Darcia dwaalde langzaam maar zeker wat verder het bos in, in de hoop ze te vinden. maar ze schrok toen er ineens iets voor Knight langs schoot en ze haar van haar rug afgooide. Darcia had niet eens de tijd om een kreet van schrik te geven want ze moest moeite doen om niet onder de voet gelopen te worden door haar paard. Uiteindelijk stond ze op. Darcia keek verward rond. Ze was Christian kwijt, en dat was niet goed. Ze kende dit bos niet, wist niet wat ze verwachten kon. Maar toch durfde ze niet te roepen. Ze was Knight ook uit het zicht verloren aangezien die haar van zich afgeworpen had. Darcia's lip bloedde ze hield haar lip in haar mond. Ineens hoorde ze achter zich de voetstappen van een paard. Ze draaide om haar as en vanuit het niets voelde ze een arm om haar heen die haar optilde. Ze werd op een paard gezet en had net te weinig tijd om te kijken wie het was. Waardoor ze zich los probeerde te maken, tijdens die poging zag ze dat Rowan degene was die achter haar zat. Zijn arm lag om haar middel en streelde deze zacht. Hij had haar zo neer gezet dat ze geen kant op kon en zijn gestreel gewoon moest accepteren. Ze zat dicht tegen hem aan. Hij bracht zijn paard tot stilstand en kuste in haar nek. "Rowan, laat me los." fluisterde Darcia zacht tegen hem. "Nooit schoonheid, ik weet best dat Christian zich na een tijd bij jou zal gaan vervelen. Dat gebeurd altijd. En ondertussen heb ik vrij spel met jouw goddelijke lichaam. Want jij gaat hem toch niets vertellen." fluisterde hij sissend in haar oor met een stem die haar kippenvel gaf. "Hou me maar eens tegen om dat te doen." Siste ze terug. Darcia was niet van plan zich te laten gebruiken door Rowan. Zijn handen pakten als antwoord haar armen vast en knepen deze haast fijn. Haar tanden op elkaar om niets te laten horen maar uiteindelijk gaf ze toch een kreet van pijn. Trnane rolden over haar wangen terwijl er een hand voor haar mond kwam en haar nek weer gekust werd. "Jij verteld niets Darcy, mijn knappe Darcia. Want daar krijg je alleen maar meer bij van en dat wil je niet.. Of wel soms? Of moet Chrisje soms te weten komen dat je vrijwillig het bed met me deelt." zei hij zacht tegen haar. Darcia mormelde wat maar door zijn hand was ze niet te verstaan. Uiteindelijk kuste hij haar lippen en gleden zijn handen even over haar lichaam heen. "Volgende keer gaan we wel verder. Nu moeten we terug voor we ontdekt worden." zei hij zacht tegen haar. Met een gemene grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 17:44

Na een eindje gegalloppeerd te hebben kwam Christian er achter dat Darcia en Rowan er niet meer waren. Hij keek om zich heen. 'Jongens, ik mis iets.' Zei hij met een lichtelijke grijns. In zijn hoofd sloeg wel langzaam de paniek toe. Er zou toch niets gebeurd zijn. Ethan keek om zich heen. 'Wij gaan ze wel zoeken.' Zei hij. Hij stootte John en Gyllian aan, die beide, nog half slapend, bijvielen. Ze galloppeerden ieder een andere kant op. 'Ik zie jullie voor het donker terug in het kamp.' Riep Chris hen nog na. Hij begon ook zelf te zoeken. Toen hij Knight zag raakte hij al helemaal in paniek. Er moest iets ergs gebeurd zijn. Dat kon niet anders. Hij pakte de zwarte merrie bij de teugels en begon te bidden tot de goden dat er niets met Darcia gebeurd zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 17:52

Darcia zat nog altijd tegen Rowan aan en hij streelde haar nog steeds. Darcia glimlachte eventjes. "Rowan, alsjeblieft.." fluisterde Darcia smekend. Ze voelde nog altijd hoe hij aan gevoelige delen van haar lichaam zat en ze zachtjes kreunde. Rowan grinnikte. "Je geniet wel van me."Siste hij. "Nee." Antwoordde Darcia. Rowan zag in de verte Chris en haalde zijn handen van Darcia af. "Chris! Ik heb Darcia gevonden!"Riep hij hard en hij gaf nog even een snelle laatste kus op haar mond. Darcia voelde hoe er tranen in haar ogen ontstonden, hoe hard ze die ook tegen probeerde te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 17:59

Toen Chris Darica zag slaakte hij een zucht van verlichting. Hij galloppeerde sneller dan hij ooit had gegalloppeerd en kwam aan bij Darcia. Hij sprong van Fred af en tilde haar van Rowan's paard. Blind voor zijn omgeving omhelsde hij haar stevig en kuste hij haar zoals hij haar nog nooit gekust had. 'Ik dacht dat ik je kwijt was.' Fluisterde hij zachtjes in haar oor terwijl hij haar nog steeds stevig vast hield. Hij liet haar los en streek met zijn hand over haar wang. 'Laat mee nooit meer zo schrikken.' Zei hij met schorre stem. Hij keek even naar Rowan. 'Bedankt gozer.' Zei hij, met een vriendschappelijk knikje. Rowan glimlachte 'Graag gedaan.' Terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 18:05

Darcia stond nu bij Chris. Ze legde haar armen om hem heen. Ze had hem terug gekust met alle liefde die ze in zich had. "Dat was ook niet mijn bedoeling.." zei ze zachtjes tegen hem. Darcia wilde huilen, ze wilde alles eruitgooien. Maar ze kon het niet. Ze bleef tegen hem aanstaan. "Sorry Chris." zei ze zacht tegen hem. Darcia keek naar de grond. Ze voelde nog altijd de aanrakingen van Rowan en voelde zich smerig, dat Christian het niet merkte vond ze nog wel het ergste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 18:09

Chris legde zijn vingers onder Darcia's kin en tilde haar hoofd zachtjes op. 'Lief, wat is er? Wat is er gebeurd? Je hebt toch niets gebroken ofzo? Kan je alles nog bewegen?' Vroeg hij bezorgd. Zijn andere hand lag losjes om haar middel. Liefkozend en vederlicht streek hij met een duim over haar wang. Hij behandelde haar nu alsof ze van zeer breekbaar glas was. Vol zorg en zeer zachthandig. Hij drukte een zacht kusje op haar voorhoofd voor hij haar weer aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 18:18

Darcia keek naar hem. Ze zag Rowan achter hen staan, met een kwaad gezicht, wat haar bang maakte. Haar ogen schoten vervolgens weer naar Christian. "Nee, er is niets, ik heb niets meer dan een blauwe plek. Er is niets aan de hand." zei Darcia zacht tegen hem. Ze keek naar de grond terwijl ze dat zei. Weinig overtuigd dus. Darcia zuchtte. "Mag ik terug naar het kamp?" vroeg ze hem zacht, hopend dat ze met hem mee kon en niet met Rowan hoefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 18:26

Christian keek Darcia aan en streek haar over haar wang. 'Natuurlijk lieverd, maar ik ben hier nodig.' Zei hij, met een diep schuldige blik. Hij keek Rowan aan. 'Misschien kan Rowan met je teruggaan?' Vroeg hij aan hem. Rowan knikte en zei met een gluiperige grijns, die niet aan Christian opviel. Hij keek Darcia aan. 'Vind je dat een goed idee?' Dan kom ik vanavond terug met eten.' Zei hij tegen haar. Hij streelde met de rug van zijn hand over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 25 2011, 18:33

Darcia keek hem aan en slikte. Rowan keek zo vreselijk gluiperig dat ze er bang van werd en even begon te stotteren. "I.. Is oké.." zei ze zacht. Ze was echt bang voor Rowan waardoor ze geen nee durfde te zeggen. "Veel plezier lieverd." zei ze zacht tegen hem. Ze kuste hem een keer op zijn neus. "Ik hou ontzettend veel van je, vergeet dat alsjeblieft nooit." zei ze zacht tegen hem voor ze hem op zijn lippen kuste. Ze keek kort even naar Rowan die kwaad was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos - Rijk van de tijger
» Het kruidenveld- Rijk v.d. Maagd
» De kliffen-Rijk van de Steenbok
» Het oude bos-Rijk van de Maagd
» De luchttempels ~ Het rijk van de tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier, Paard en Steenbok-
Ga naar: