Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:09

Dit kamp is het kamp waar de Fletcherstam, de stam van Christian, deze zomer verblijft. Het bestaat uit een grote groep sterke waterdichte tenten, waar de mensen slapen en wonen, en een grote open plek waar open tenten staan waar de mensen feestmaaltijden koken, kleding maken, potten bakken en dat soort zaken. Er is ook een groot overdekt stuk waar feestmaaltijden worden gehouden. Het middelpunt van het kamp ligt in het midden van de open tenten en recht voor de overlapping. Op deze plek brandt een groot kampvuur, of kun je de resten zien van een groot kampvuur. Aan de rand van het kamp is er een groot grasveld voor paarden en draken. De tent van Christian ligt ook aan de open plek, omdat hij de leider is. Deze tent is net iets groter dan de rest en de deur staat bijna altijd open, als hij er is, zodat mensen altijd naar hem toe kunnen komen voor advies.

Regels:
Luister naar Chris.
Laat je draken op het grasveld.
Maximaal aantal personen; 5+Chris
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:14

Darcia had de tijd bij Christian op Chico gezeten. Het was heerlijk geweest om zo bij hem te ziten. Nu sprong ze soepeltjes van Chico af en wachtte tot Christian naast haar stond. Ze keek rond, de tenten, de geluiden. Ze waren ergens een beetje overweldigend en snel pakte ze de hand van Christian vast omdat ze toch wel nerveus was voor wat er komen ging, voor wat de reacties zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:20

Chico bleef achter op het veld aan de rand van het kamp en Christian pakte Darcia's hand. 'Kom mee, dan neem ik je mee naar de enige mensen die nu nog wakker zijn.' Zei hij met een glimlachje. Hij nam Darcia mee naar het kampvuur in het midden. Het was al vrij laat, dus er zat alleen nog maar een klein groepje mannen rond het kampvuur. Het was het groepje waar Christian het meest mee jaagde. John, Ethan, Gyllian, Dave en Rowan. Al die mannen waren behoorlijk gespierd, maar ze hadden allemaal nog een eigen specialiteit. Christian wist precies waar hun sterke punten lagen. Ze zagen Christian aankomen en Gyllian was de eerste die opstond om hem een stomp op zijn schouder te geven. 'Zo gast, we zijn een halfuurtje weg, en jij komt thuis met dit. Was ik maar wat langer gebleven.' Zei hij met een vrolijke glimlach en een knipoog naar Darcia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:29

Darcia liep met hem mee. Ze glimlachte en keek het kampvuur rond. Onbekend, onbekend, onbekend, onbekend en.. O mijn god. Rowan. Hij zat daar, hij keek naar haar. Zijn blik was een mengeling van woede en pijn. Vernedering omdat zijn liefde nu de vriendin leek te zijn van de enige persoon die boven hem stond. Ze slikte even en keek vervolgens maar naar Christian en zijn vriend. Ze grinnikte even. "Dan had je nog niks gevangen hoor. Zoveel liep er niet rond. Nee, ik ken Chris al wel langer hoor." zei ze grijnzend met ondeugende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:39

Christian had de link tussen zijn Rowan en de Rowan van Darcia helemaal niet gelegd. Hij glimlachte naar Gyllian en stompte hem terug. John kwam ook aanlopen en legde zijn hand op Gyllian's schouder. 'Hou eens op met de vriendin van Chris versieren, vriend.' Zei hij met een grijns. Kom mee. John had een apart uiterlijk. Zijn zwarte, schouderlange haar en piercings waren het tegenovergestelde van Gyllian's korte rode haar en vrolijke sproeten. Toch waren deze twee beste vrienden. Gyllian grinnikte en liep samen met John terug naar het kampvuur. Christian viel flarden op van een gesprek over dat Darcia een mooi meisje was en dat hij het nou eenmaal moest proberen. Ook Chris grinnikte nu en gaf Darcia een kort kusje op haar lippen voordat hij haar meetrok naar de kampvuurkuil. 'Nou mannen, dit is Darcia.' Zei hij met een glimlach. 'De man die je net probeerde te versieren was Gyllian, zijn duistere vriend is John.' Zei hij tegen Darcia. De andere drie zijn Ethan,' Hij wees naar een jongen met gemillimeterd blond haar en een schattige uitstraling. 'Dave,' hij knikte naar een Afrikaans uitziende, lange jongeman, 'en Rowan.' Zijn laatste blik viel op Rowan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:52

Darcia grinnikte even om de twee jongen en kuste Christian terug. "Aangenaam allemaal." zei ze glimlachend alsof er niets aan de hand was. Toch betrok haar gezicht een minuscuul beetje toen ze naar Rowan keek die evengoed deed alsof er niets aan de hand was.Nouja, niet helemaal. Hij keek naar zijn vriend en vervolgens bleef zijn blik lang hangen op Darcia en nou niet echt een blik die veel goeds voorspelde. "Maar gast, hoe kom je nou aan der?" vroeg hij dan ook brutaal maar met een ondeugende grijns aan zijn vriend. Hij wilde maar wat graag weten wat de liefde van zijn leven uitspookte wanneer ze verdween. Darcia was meegelopen en uiteindelijk gewoon bij ze gaan zitten. Ze keek nu een voor een opnieuw naar de mannen en glimlachte vrolijk en tegelijkertijd verliefd als ze naar Christian keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:58

'Ik heb haar een lange tijd geleden ontmoet in het bos, maar ik kwam haar vanavond weer tegen.' Zei Christian rustig. John keek hem veelbetekenend aan en Christian knikte. Zijn blik had een mengeling van schuld en ondeugd. Gyllian, Dave, Ethan en Rowan vatten hem nu ook. Christian merkte wel een klein verschil in het gedrag van Rowan, maar hij dacht dat dat door jaloezie kwam. Darcia was niet zomaar een vrouw. Christian keek Darcia even verontschuldigend aan met een blik die zei:'Het zijn mijn vrienden, ze weten bijna alles.' Daarna aaide hij haar over zijn hoofd met haar hand en hij keek Ethan aan. 'Eth, krijgen wij ook nog een biertje of hoe zit dat?' Vroeg hij met een grijns. Ethan pakte twee flesjes bier uit de krat bij zijn voeten en hij gooide ze naar Chris en Darcy. Chris ving zijn flesje op en maakte hem open met behulp van de bank waar hij op zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 21:05

Ze kon een grijns niet onderdrukken toen Christian praatte over het bos. Natuurlijk vond ze het geen probleem dat hij het ze vertelde en nog voor Christian een slok kon nemen van zijn gevangen biertje, Darcia had de hare trouwens ook gevangen en geopend, gaf ze hem een kusje op zijn mond om even later in zijn oor te fluisteren "Ik vraag me nu af wat ze niet weten.." zei ze zachtjes, plagend en ze keek hem ondeugend aan. Ondanks dat het maar een blik geweest was had ze hem wel gewoon begrepen. Ze nam een slok van het bier en grijnsde. Dit was best te doen met deze jongens. Ze waren aardig, dat vond Darcia echt. De enige die ze hier niet zou willen was Rowan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 21:16

'Niet zoveel.' Zei Christian terug. Zo hard dat Darcia het wel kon horen, maar de rest van de jongens niet. Hij begon een gesprek met Dave over hun vangst bij de laatste jacht en tone dit gesprek voorbij was keek hij Darcia aan en gaf hij haar een lange zoen. Toen Chris klaar was met zoenen merkte hij pas dat Rowan weg was. 'Waar is Row heen?' Vroeg hij verbaasd. John haalde zijn schouders op. 'Hij stormde gewoon weg gast.' Zei hij onverschillig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimewo sep 28 2011, 21:21

Darcia had half geluisterd. De rest van de tijd had ze van haar biertje gedronken. Ze voelde uiteindelijk de lippen van Christian op de hare en ging er maar al te graag in mee. Darcia keek even rond. Rowan was inderdaad weg. Oké, hij gedroeg zich echt vreselijk verdacht. Je kon best jaloers zijn maar je gunde iemand iets in haar ogen. Ze keek even naar Christian en pakte zijn hand vast. "Die trekt vast wel bij.." zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 12:26

'Vast wel. Rowan is wel vaker een beetje vaag. Maar hij is echt een goede gozer.' Zei Christian met een grijns. Er kwam een groepje dames aanlopen. Er was een vrouw met blond haar tot op haar heupen en eentje met bruin, kort krulhaar. De vrouw met het blonde haar stapte op Dave af en gaf hem een kus op zijn wang. Ze fluisterde iets in zijn oor en hij knikte. Hij stond op en zwaaide even naar de rest voordat hij wegliep met zijn arm om het middel van de vrouw. De vrouw met de korte bruine krulletjes gaf Ethan een kus en glimlachte vrolijk naar de overgebleven mannen, Chris, John en Gyllian en begroette hen. Daarna glimlachte ze lief naar Darcia. 'Hallo.' Zei ze. Haar stem was twinkelend en vrolijk. 'Ik ben Jane.' Ze stak haar hand uit om haar te begroeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 13:20

Glimlachend nam Darcia de hand aan en keek naar de vrouw. "Ik ben Darcia, aangenaam." zei ze vriendelijk glimlachend. In haar hoofd had ze de woorden van Christian herhaald en wilde ze eigenlijk zeggen, nee schreeuwen dat Rowan de grootste klootzak was die er bestond. Dat het helemaal geen goede gozer was maar ze hield haar mond. Ze had naar Christian gekeken en geknikt. Alsof ze het kon begrijpen. Iedere vriend was wel eens jaloers. Rowan had haar in een goede bui wel eens verteld over een vriend. Die hij al jaren kende en dat hij hem samen met haar het belangrijkste op de wereld vond. Ze begreep daarom helemaal waarom hij zo kwaad was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 13:41

Christian glimlachte naar Darica en streek met zijn hand omlaag vanuit haar nek over haar rug naar beneden. Jane lachte. 'Aangenaam kennis met je te maken, Darcia.' Zei ze tegen haar. De vrouw liep met een vrolijke tred terug naar Dave en ging met haar handen in haar zij voor hem staan. 'Ga jij eens met mij mee.' Zei ze met een grijns. Ze pakte hem bij zijn leren jas en trok hem overeind. Met een kus op zijn mond nam ze hem mee naar hun tent. John en Gyllian keken elkaar aan. 'Het worden er steeds minder.' Grapte John. Gyllian stond op. 'Dan ga ik ook maar.' Zei hij met een glimlach. Hij zwaaide naar Chris en John en keek Daricia aan. 'Leuk je te ontmoeten.' Zei hij met een plagerig knipoogje. John ging op een iets stillere manier, maar wel met een glimlach, ook weg. Christian zuchtte diep. 'Laten ze mij weer alleen met de taak van het uitmaken van het vuur.' Zei hij tegen Darcia. Hij kuste haar stevig voordat hij op zoek ging naar de emmers zand waarmee hij het vuur kon doven. Ondertussen bedwong hij het al iets met zijn krachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 13:48

Darcia had geknikt bij de woorden van Gyllian met een grijns op haar gezicht. Ze had gekeken hoe de anderen weggingen en kuste vervolgens met Christian mee. "Waarom doof je het niet gewoon met je krachten? Ik weet dat je die hebt." zei ze. Ondanks dat de krachten van Christian het vuur wat bedwongen liet ze het verschillende kleuren aannemen. Blauw, zwart, felrood. Ze keek naar Chris en glimlachte. "Moet ik trouwens helpen?" vroeg ze hem vervolgens terwijl ze opstond en naar hem toe liep. Haar hand gleed zachtjes over zijn rug. Een teder en liefkozend gebaar. Toch maakte Darcia zich zorgen. Om Rowan, ze wist dat de waarheid ooit wel eens aan het licht zou komen maar Darcia wilde Christian niet kwetsen. Rowan was in zijn ogen toch een van zijn vrienden en ze zou alles verpesten als ze het zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 14:05

'Het hout gloeit altijd nog na, en ik wil het helemaal uit hebben.' Zei Christian. Het vuur was nu al weg, maar het hout gloeide nog hevig. Een flinke windvlaag en het zou zo weer branden. Hij legde zijn handen op Darcia's onderrug en gaf haar een flinke kus. Hij liet haar weer los en pakte twee emmers zand, die hij over de nasmeulende resten heen gooide er ontstond een sissend geluid. Hij inspecteerde het en het leek helemaal gedoofd te zijn. Toen liep hij terug naar Darcia. 'Kom mee,' Zei hij met een glimlach. 'dan laat ik je mijn tent zien.' Hij sloeg zijn arm om haar schouders heen en leidde haar richting de grote tent die net buiten de middelste open plek stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 14:11

Darcia zoende met hem mee nadat ze geknikt had bij zijn uitleg en wat aha had gezegd. Zijn lippen voelde heerlijk op de hare en rustig wachtte ze tot hij helemaal klaar was. Met zijn arm zo om haar schouders heen voelde ze zich vreselijk veilig en ze liep met hem mee. Uiteindelijk kwam zijn tent wel goed in zicht ze keek ernaar. Nooit echt had ze in een tent geslapen. Als ze op reis was sliep ze meestal op de grond in de open lucht. Haar gedachten over Rowan, de kopzorgen waren met diezelfde wind weggewaaid en ze glimlachte. Het voelde zo goed hier met Christian. Zo vreselijk goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 14:25

Christian leidde Darcia de tent in en gooide de tentflap achter hen dicht. Hij knoopte hem snel en behendig dicht met de lussen die daarvoor bedoeld waren. Met zijn vuurkrachten ontstak hij een olielamp die aan de middelste balk van de tent hing en eentje die op een tafel vol met kaarten lag. 'Welkom in mijn nederige stulpje.' Zei hij, en hij gebaarde om zich heen. 'Het is een beetje muf, maar daar ben je zo aan gewend.' Zei hij met een glimlach. In de tent stond een tweepersoons veldbed, de tafel vol met kaarten, een aantal stapels boeken en een aantal kisten waar Chris' kleren en wapens in zaten. Hij at nooit in zijn tent, maar altijd op de open plek. Hierdoor had hij geen stoelen of kookgerei. De olielampen wierpen een zacht licht op de eikenhouten spullen die in de tent stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 14:47

Darcia liep met hem mee en keek rond. Ze ging op het bed zitten en glimlachte. "Het valt reuze mee. En ja, als je het vergelijkt met een landhuis is het nederig maar het is perfect hoor." zei ze glimlachend. Darcia keek naar Christian. Ja, hij had haar echt helemaal betoverd met zijn glimlach. Darcia keek naar Christian en grijnsde. Ja, hij was echt heel leuk. Ondanks dat ze eigenlijk maar heel weinig van hem wist. "Chris.. Vertel eens iets over jezelf aangezien ik me nu bedenk dat ik niet meer weet dan je voornaam." zei ze grijnzend tegen hem/
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 15:21

Christian keek Darcia recht aan. Hij ging op zijn veldbed zitten. 'Je weet best veel van me hoor. Je weet dat ik deze stam leid en dat ik daar heel veel tijd in steek.' Hij streek door zijn haar en wees naar de kaarten en de kisten met zijn wapens. 'Ik spendeer een groot gedeelte van de dag met zoeken naar dichtbijgelegen bossen en waterbronnen waar we vers water, eten en huiden uit kunnen halen. En de rest van de dag jaag ik of help ik de stam. Dus ik heb niet echt veel tijd over voor hobby's.' Zei hij met een verontschuldigende grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 15:29

Darcia glimlachte en volgde zijn verhaal. Ze keek Christian en glimlachte. "Hmm. Ik zal mijn vragen specifieker maken.. En heel simpel." Begon ze grijnzend. "Hoe oud ben je eigenlijk? Wat zou je ooit nog eens willen doen als je ooit vrije tijd hebt? Waar ben je gek op?" vroeg ze hem glimlachend. (Dit alleen lezen als hij naast haar zit) Darcia legde haar hoofd op zijn schouder en glimlachte. "Hoe zou ik eigenlijk kunnen helpen hier. Ik wil ook wel wat kunnen doen voor zolang als ik hier mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 16:07

Chistian deed alsof hij heel hard nadacht en beantwoordde de vragen in eerst een langzaam tempo, dat steeds sneller werd. 'Ik ben 20, ik heb geen flauw idee, misschien een instrument leren spelen of zoiets en ik ben gek op jou.' Zei hij. De blosjes op zijn wangen waren niet te zien door het zwakke licht. Hij streek met zijn hand over Darcia's zwarte haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedo sep 29 2011, 16:15

Darcia keek naar Christian en grijnsde. Ze voelde zijn hand over haar haren en gaf hem een kusje op zijn wang. "Hmm. Dat komt goed uit want ik ben ook gek op jou. Ehm, ik ben over twee weken zeventien, nou zoals je al wist speel ik viool en eigenlijk verdoe ik daar mijn tijd zo'n beetje wel mee.' zei ze grijnzend. Ze keek naar christian. Darcia was echt verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedi okt 04 2011, 16:18

Christan grijnsde. 'Nou, je kan hier zoveel vioolspelen als je wilt. De meeste stamleden spelen ook een instrument en ze spelen vrij vaak muziek op een van de iets kleinere open plekken. Misschien kan je een keer meedoen.' Hij streek door Darcia's haar en zijn ogen sprankelden vrolijk. Hij hoorde een uil buiten de tent. Hij onderdrukte een vermoeide gaap. Het was al laat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedi okt 04 2011, 16:29

Darcia glimlachte. "Misschien.." mompelde ze vermoeid waarna ze even gaapte. Ze ging liggen en gaapte opnieuw even. Ze glimlachte terwijl ze vocht om wakker te blijven. "Hmm.. Gaan we morgen iets leuks doen?" vroeg ze hem glimlachend en ze ging half overeind zitten en keek hem me slaperige oogjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitimedi okt 04 2011, 16:53

Christian legde de deken die op het veldbed lag zorgvuldig over Darcia heen voordat hij zijn laarzen uittrok. 'We gaan waarschijnlijk jagen. Van mij mag je mee. Volgensmij ben je een natuurtalent.' Zei Christian met een slaperige grijns. Toen zijn schoenen en shirt uitwaren ging hij ook liggen en trok de deken over zich heen. Hij streelde Darcia over haar wang en keek glimlachend naar haar gevecht tegen de slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam   Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de Stier-Zomerkamp van de Fletcherstam
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het bos - Rijk van de tijger
» Het kruidenveld- Rijk v.d. Maagd
» De kliffen-Rijk van de Steenbok
» Het oude bos-Rijk van de Maagd
» De luchttempels ~ Het rijk van de tweeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Maagd, Stier, Paard en Steenbok-
Ga naar: