Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen.   De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 22 2011, 20:26

Daniel keek Carlos en zijn ogen en glimlachte breed "Natuurlijk is het echt... Al voel ik me alsof ik droom..." zei hij met een knippog en hij klapte vier keer in zijn handen waardoor Paverotti recht voor hun neus landde. "Carlos, Pav. Pav, Carlos." stelde hij de twee aan elkaar voor. Pav schudde zijn kop een beetje afstandelijk, maar hij knielde wel zodat de jongens op konden stappen. "Gaat u voor..." Zei Daniel met een tweede knipoog naar Carlos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 323
Registratiedatum : 13-09-11

De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen.   De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen. - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 23 2011, 06:08

Daniel glimlachte naar hem en klom voorzichtig op de draak, zoals hij ook altijd deed bij Lighter, die nu in het bos een paar kilometer verderop op kleine dieren aan het jagen was. Het leek altijd alsof hij een soort ingebouwde radar had, want hij kon Carlos altijd vinden. Toen Carlos zat keek hij naar beneden en glimlachte naar Daniel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Vissen - Het park.
» Rijk van de vissen-Vissersdorp Lyris
» Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen
» Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand
» Rijk van de Schorpioen ~Begraafplaats.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft , Draak en Schorpioen-
Ga naar: