Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rijk v/d tweelingen ~ De herberg

Ga naar beneden 
+4
Jayden
Carlos
Axel
Gladys
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Blake

Blake


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 09-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 24 2011, 16:55

Blake schudde kort zijn hoofd zonder het meisje aan te kijken. Ten eerste schaamde hij zich kapot ten tweede..... nou eigenlijk schaamde hij zich gewoon. 'Nee dat is niet nodig.' Zei hij om wat beleefder over te komen. Met de duim van zijn andere hand drukte hij zacht op de plek voor de splinter. Hij duwde iets harder, waardoor zijn gezicht nog meer vetrok van pijn, maar het zorgde er wel voor dat de splinter iets uit het wondje werd geduwd. Hij pakte het uiteinde tussen zijn nagels en trok het dingetje er langzaam uit, oppassend dat het niet zou breken. Hij wenste dat Zephra hier was, die kon het in een mum van tijd geheeld hebben, maar ze was nu ergens anders, hij had geen idee waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 24 2011, 17:11

Darcia keek naar de jongen. "Als jij dat vind, maar misschien moet je er iets omheen doen om het bloeden een beetje te stoppen." zei ze tegn de jongen en ze pakte het beetje verband aan wat ze van de barman kreeg. Ze keek naar de jongen en glimlachte vriendelijk naar hem. Darcia bedoelde het echt alleen maar goed. Maar afijn, als hije cht niet geholpen zou willen worden dan zou ze hem ook met rust laten. Ze deed niets tegen iemadns wil in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 09-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 24 2011, 20:57

Blake keek even naar het verband en knikte toen met een klein verlegen glimlachje op zijn gezicht. Hij stak zijn hand naar haar uit zodat ze het verband eromheen kon doen. Hij vond het eigenlijk wat overdreven, aangezien het maar een splinter was, maar het was ook niet handig om met een constant bloedende hand hier te zitten. Hij was niet zo goed in verzorgen, daar had hij zijn draak voor, maar misschien was het wel handig om er iets over te weten, dat merkte hij nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 24 2011, 21:01

Darcia keek naar de jongen en vervolgens deed ze voorzichtig en rustig het verband eromheen. Ze veegde met haar hand een druppeltje bloed dat langs zijn hand en pols gelopen was weg. Darcia glimlachte even en veegde het af. Ze keek naar de jongen en glimlachte vriendelijk. "Ik heet trouwens Darcia." zei ze glimlachend tegen de jongen. Ze nam een slokje van haar wijn. Ze was niet de enige die alcohol lekker vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 09-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 25 2011, 07:05

Blake had zijn gezicht naar zijn hand gewend, maar keek ondertussen naar boven, naar het gezicht van het meisje. Toen ze klaar was, legde hij zijn verpakte hand op de bar en keek dankbaar glimlachend naar Darcia op. 'Dankje, ik ben Blake.' Hij bestelde een whisky bij de barman, die het glas nu voor Blake neerzette in plaats van hem het aan te geven. Hij pakte het glas met een glimlach van de bar en wendde zich weer naar Darcia, terwijl hij een slok nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 25 2011, 09:13

"Aangenaam Blake."zei Darcia glimlachend. Ze draaide rondjes met haar wijn en dronk het vervolgens op. Ze bestelde maar een cocktail om wat afwisseling te hebben. Ze zette haar elleboog op de bar en liet haar hoofd op haar hand leunen. Iet s dat gewoon goed ging. "Ben je altijd zo onhandig?" vroeg ze hem maar met een glimlachje, een plagende glimlach. Darcia was in een goede bui, dat was wel te merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:07

NIEUWW
-
Christian zat rustig aan de bar. Er stonden drie lege bierglazen en een halfvolle voor zijn neus. De barman had er ook al een stuk of drie schoongemaakt, dus Christian was al aardig aangeschoten. Hij had net een tijdje met een aantal vrienden zitten praten en lachen, maar nu zat hij alleen. Hij was eigenlijk van plan alleen nog maar dit biertje op te drinken en daarna te vertrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:14

Darcia zuchtte. Ze was moe. Rowan had haar al dagen bezig gehouden met vreselijke dingen en ze was eindelijk ontsnapt aan hem. Ze voelde zich niet zo geweldig dus was ze naar een herberg gegaan waar ze al een keer heen gegaan was. Ze vond het er wel prettig. Ze liep naar binnen en liep naar de bar. Eenmaal daar zag ze iemand die ze al een tijdje niet meer gezien had. "Zo, zo. Jouw heb ik lang niet gezien." zei ze tegen Christian en ongevraagd ging ze naast hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:33

Christian glimlachte. 'Hallo Darcia. Hoe gaat het ermee?' Vroeg hij met een vrolijke grijns. Hij sloeg het laatste restje van dit glas bier achterover. Hij nam Darcia in zich op. Hij dacht dat hij een kleine verandering aan haar zag, maar hij kon het niet plaatsen. Misschien kwam het door het bier, maar hij wist het niet. Verder zag ze er nog steeds even lekker uit als de vorige keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:36

Darcia keek naar Christian en vervolgens naar de bierglazen die leeg waren en op de bar stonden keek. "Het kan wel een stuk beter maar ik denk niet dat dat zo interessant is om naar te luisteren." zei ze rustig en ze bestelde even een wijntje, rustig beginnen. "Hoe gaat het met jou dan?" vroeg ze glimlachend terug. Hij was geen spat veranderd en was nog steeds ontzettend knap en leuk om naar te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 14:05

Christian glimlachte en bestelde een nieuw biertje. Hij dronk niet vaak iets anders dan bier, en daar zou hij het deze avond waarschijnlijk ook bij laten. Geen rare mixdrankjes voor Christian. 'Met mij gaat het goed hoor. Gewoon het normale leventje. Maar vertel eens, waarom kan het beter? Ik luister al de hele avond naar slap gelul over niets dus ik wil wel eens een serieus verhaal horen.' Zei hij met een vrolijke grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 14:51

Darcia keek naar hem en glimlachte eventjes kort. "Hmm. Mijn broek en draak zijn in korte tijd overleden, sindsdien heb ik me een tijdje overgegeven aan alcohol en mannen. Uiteindelijk verloor eentje zijn hart aan mij en ziet hij mij nu als zijn vriendin en eigendom en misbruikt me wanneer ik wil en omdat hij sliep heb ik net even kunnen ontsnappen." zei Darcia rustig. Zei zei het alsof het niets was maar vanbinnen was ze kapot. Het deed haar vreselijk pijn. Nu ze haar wijntje iets te snel op had bestelde ze ook maar een biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:22

Christian's grijns vervaagde tijdens het verhaal van Darica en aan het einde stond zijn gezicht bezorgd. 'Ben je nu nog steeds bij hem?' Vroeg hij. 'Of ben je voorgoed weg?' Binnenin hem voelde hij een sprankje woede jegens die vent. Wie hij ook mocht zijn. Ergens was dat wel raar, hij zou niet zoveel om haar moeten geven. Hij wou geen gevoelens aan haar koppelen, omdat hij wist dat zij dat ook niet aan hem deed. Hij nam een flinke slok van zijn bier en keek Darcia nog steeds serieus aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:33

"Ik weet niet, ik kan niets. Ik heb geen kleren meegenomen, niets. Alleen wat geld." zei ze tegen hem. Darcia keek naar Christian. Bij hem vond ze op de een of andere reden niet erg dat hij ernaar vroeg terwijl ze het bij Carlos irritant vond. Ze keek naar hem en nam een slok van het biertje dat ze gekregen had. "Ik wil eigenlijk niet terug maar hij heeft het slot open gebroken van mijn huis dus hij kan er gewoon in dus echt veilig ben ik daar niet te noemen.." zei ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:48

Hmm... Miss is Darcia & Christian toch beter dan Jayden en Lavender... Maar met Jayden en Lavender hadden we een plan... En drama Razz Wat nu?
-
Christian keek Darcia aan. 'Dan kom je gewoon even bij mij in het kamp wonen totdat dit is opgelost.' Zei hij resoluut. 'Ik laat een dame als jij niet alleen bij zo'n klootzak. De vrouwen maken wel wat kleren voor je. Ik zeg niet dat je voor altijd moet blijven, maar die man moet in ieder geval nog even afkoelen.' Zijn gevoelens begonnen steeds erger te worden. Hij wou echt niet dat Darcia gevaar liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:56

Ik weet het niet, naja, je kan altijd eerst Christian zo laten voelen en dan is Darcia gewoon aan het twijfelen erover.. Enne Jay en Lavender.. Lav kent Shelby nog niet.. Maar wel mooie drama. Hmm.. Ik weet niet.... D:D:. Wat zouden we van Chris en Darcia vinden?
-

Darcia keek Christian aan en slikte even. Het was een groot aanbod. "Ik weet het niet Christian.. Ik wil jullie niet tot last zijn. Echt waar niet." zei ze tegen hem. "Dame.." mompelde ze en ze grinnikte. Kort nam ze een slokje bier. "Een echte dame heeft zulke problemen niet slimmerd." zei ze grijnzend tegen hemm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:22

Hoe bedoel je Lavender kent Shelby nog niet? xd Is ze erg standvastig? Ze viel ook even op Christian... Maar toen was het Darcia en Christian al soort van aan het beginnen en had ik zoiets van nee, geen twee tegelijk xd Dat is niet Chris' stijl... AAHW, weetje, we doen gewoon drama, Lavender krijgt medelijden met Shelby en vertrekt en dan kunnen Darcia en Chris gewoon bij elkaar want ik vind ze zo CUTE xd
Ja, dit was een erg lang stukje xd
-
Christian keek Darcia recht aan en pakte haar hand rustig vast. Het was een ander soort aanraking dan de laatste keer dat hij haar hand had gepakt. Het had een compleet andere lading. 'Je bent me meer tot last als ik er over na moet denken dat jij gevaar loopt, Darcy. (Ja hij geeft haar een bijnaam xd) En dan ben je geen dame. Dat maakt niets uit. Kom nou gewoon mee naar de stam. In ieder geval vanavond.' Hij beet op de binnenkant van zijn wang. Dit was een beslissing die dieper lag dan zijn logische denkvermogen. Zijn hoofd en gevoelens besloten dit samen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:29

Volgens mij is Shelby wel standvastig als het om Jay gaat. XD En ahaa. Tja Jay is gewoon een slet. En laten we dat maar doen dan. Very Happy:D
-

Darcia keek naar Christian en hield zijn hand vast. Ze bleef naar hem kijken. "Oké Chris, ik ga met je mee. Sowieso voor vanavond. Verder zien we morgen wel oké." zei ze tegen hem. Ze keek hem aan en glimlachte naar hem. "Het komt echt wel goed." zei ze met een kleine glimlach tegen he,. "Ik vind het lief van je dat je me wilt helpen." zei ze vervolgens tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:36

Goed idee. Dan hebben we toch het drama, is Shel blij en Jay ook en Lavender doesn't care xd Beter doen we dan gewoon dat Shel ze samen betrapt ofzo...
-
Christian keek Darcia aan. Zijn andere hand pakte nu ook die van Darcia. 'Dankjewel. Dan hoef ik me in ieder geval vanavond geen zorgen te maken. Hoe heet die man eigenlijk?' Vroeg hij. Misschien een beetje te terloops. Hij had genoeg jagers tot zijn beschikking. Natuurlijk zou het bevredigender zijn als hij het zelf zou doen, maar toch... Het zou hetzelfde effect hebben. Zijn bier stond een beetje lonely op de bar. Hij hield nu liever Darcia vast dan zijn drankje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:34

Uhu, datja.
-
Darcia had net haar biertje neergezet en haar andere hand lag nu ook in die van Jayden. Ze bloosde een beetje om zijn woorden dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. "Hij heet Rowan en ik weet wat je bij hem wilt doen maar dan doen we het samen. Sowieso heb ik nog wat bij hem af te rekenen." zei ze tegen hem. Darcia keek naar Christian. Hoe Christian deed, het was zo anders.Maar het voelde zoveel fijner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:47

Christian keek Darcia aan en grinnikte. Ze was geweldig. 'Zullen we dan nu meteen een datum prikken?' Zei hij tegen haar. Hij legde een hand op haar wang en keek haar in haar groene ogen. 'Het komt wel goed.' Zei hij. Hij meende het. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat alles weer goed kwam met Darcia. Hij boog zich lichtjes naar haar toe en zei nog een keer, maar nu zachter:'Alles komt wel goed.'
-
oooh, mijn hoofd zit nu al vol met Darcia&Christianplannetjes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:55

VERTEL. en anders via pm
-

Darcia keek naar Christian. Ze voelde zijn hand op haar wang. "Dat weet ik. Ik weet dat jij daar voor wilt zorgen." zei ze zachtjes en ze drukte even haar lippen op de zijne. Ze moest gewoon, het was een impuls vanuit haar binneste en het voelde zeer goed. Darcia pakte de hand vast die op haar wang lag en streelde er langs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:04

Christian schrok niet echt. Hij was meer blij verrast. Blij dat Darcia toch hetzelfde voelde. Hij kuste haar gewillig terug en liet de kus overgaan in een passionele zoen. Na een minuut of wat liet hij Darcia los. Hij keek haar verward, maar vooral verliefd aan. 'Ik denk dat ik verliefd op je ben, Darc.' Zei hij zacht en een tikkeltje schor, maar vooral in de war en stotterend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:07

Darcia zoende passioneel mee. Ze genoot ervan en keek naar zijn ogen. Verward, verliefd. Ze zag het nu duidelijk. Ze had al getwijfeld aan zijn manier van doen maar wist het nu zeker. "Ik denk dat ik dat al gemerkt had Chris. En ook dat ik het niet erg vind en waarschijnlijk zelfs hetzelfde voel." zei ze zachtjes tegen hem. Alsof het een geheim was, terwijl het geen geheim was maar afijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:21

Christian's verwarde blik werd een stuk opgeluchter toen hij merkte dat ze hetzelfde voelde. Hij grijnsde breed en zoende Darcia opnieuw. 'Ik ben zo blij dat je hetzelfde vind.' Zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kort kusje op haar neus en streelde een streng zwart haar uit haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk v/d tweelingen ~ De herberg   Rijk v/d tweelingen ~ De herberg - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk v/d tweelingen ~ De herberg
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd
» Rijk van de Tweeling- het Bergmeer
» Het bos - Rijk van de tijger
» Rijk van de Draak~ Stoffenwinkeltje @ Wenta.
» Het rijk van de Slang~ Het prieeltje.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Waterman, Tweeling, Slang en Weegschaal-
Ga naar: