Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2011, 20:20

Het was dus een weerwolf, alleen die konden van gedaante verwisselen. Ze schrok van de toon die de jongen tegen haar aansloeg. Ze begon te blozen.. wat ze wel vaker had in de buurt van een jongen. "Ik.. Uhm nou sorry" stamelde ze. "Ik had niet gedacht hier iemand tegen te komen, en al zeker geen weerwolf..Ik, uhm het spijt me.." ze wist niet precies waar ze haar verontschuldigingen voor aanbiede, ze was gewoon geschrokken.. Ze staarde naar zijn kleren, totáál niet iets wat zij iemand aan zou geven, maar het was simpel en praktisch, en dat was waarschijnlijk waar een weerwolf behoefte aan had. Maar al met al stond het hem erg s(m)exy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2011, 20:31

Het raam naast Shelby versplinterde in duizend stukjes toen Crimson zich erdoorheen wierp. Deze actie zorgde ervoor dat Antares zich weer omdraaide en zijn draak verwelkomde met een erg kleurijke serie scheldwoorden die havenwerkers nog zou doen blozen. "Crimson, You fool, WAT DOE JE HIER ? Ik had je een simpele taak gegeven. 'Crimson, ga naar het dak van dat gebouw en ga op zoek naar een uil of o om op te eten.' Blijkbaar faal je zelfs in zo'n taak." De wolfdraak ging achter shelby staan. "Strike, nee wacht, jij nu mens, Antares, Crimson spijt maar ik hoorde meisje gillen en ging kijken of het mis was." Beandwoorde hij zijn baas in de taal der wolven. Antares verborg zijn gezicht in zijn hand. "En jij denkt dat IK jouw hulp daarom nodig zou hebben." Hij zuchtte. "Kom nu Crimson, we kaan een slaapplek zoeken." Crimson ging dichter tegen Shelby aansaan en schudde zijn hoofd. "Nee jij boos op Crimson, dus Crimson niet komen tot jij sorry zecht of kalm ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2011, 21:51

Shelby schrok alweer, toen een draak, die eruitzag als een wolf door het raam naast haar vloog. Ze onderdrukte een gilletje. Ze keek onbegrijpelijk van de wolfdraak naar de jongen, antares zo te horen. Ze begreep alleen wat Antares zei. Dus snapte ze neit waar ze het over hadden, behalve dat de jongen boos was op zijn draak. Ze draaide zich naar de draak toe. En keek gefascineerd naar Crimson. "Hee, wat ben jij een mooie draak" prevelde ze zachtjes. Aarzelend stak ze haar hand uit, benieuwd hoe zijn huid aan zou voelen, maar ze durfde niet goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2011, 21:57

ze kan neit weten dat antares antares heet, want ik neem aan dat ze geen wolvengeblaf verstaat ;P
---
Crimson lachte vrolijk als wolf en duwde zachtjes met zijn natte neus tegen haar hand. "Natuurlijk, Crimson, ga maar knuffelen met iemand die je niet kent en waarvan je niet weet of ze een gevaar voor je is of niet. Misschien is ze wel een van die mensen die veranderde mensen, zoals ik, vermoord omdat ze ons fout vind, en dan ga jij met haar knuffelen." Snauwde hij eht dier toe. Crimson negeerde hem gewoon en bleef Shelby kwispelend aankijken. "Echt Crimson je bent zo naïef. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2011, 22:01

Ow FAAAl...xd

----
"Nouja zeg!" Riep ze verontwaardigd uit. "Ik vermoord helemaal niemand! Uitgezonderd als ik in een situatie leven of dood zit." Nouja.. zomaar zijn draak zo uitschelden. Alsof zij een misdadiger was. Ze keek hem fel aan met haar groene en rode oog. Ze had zelf ook een verandering, wellicht niet dat ze veranderde van vorm of something like that. Maar het was een verandering. Ze aaide de draak zachtjes, hij was zacht. Zachter dan ze verwacht had. "He, wat ben jij een schatje zeg, ik zal jou en je baas niets doen hoor" Fluisterde ze zachtjes tegen Crimson. "En zo naïef ben je niet.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 11:00

Antares rolde met zijn ogen. "Ik zei niet dat je ons zou vermoorden, alleen dat het zou kunnen dat je zo iemand was." Hij liep een eindje van hen af en ging daar op de grond zitten. Wachtend dor Crimson weer klaar was emt haar. Crimson blaftte vrolijk naar Shelby en gaf haar een kopje tegen haar been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 15:05

"Nou zeg.." Mompelde Shelby, vriendelijk was anders. Zijn draak daarintegen was echt een schatje. Ze giechelde toen hij een kopje tegen haar been gaf. Ze aaide hem, ze ging ervan uit dat het een hem was. En knuffelde hem aarzelend. Emi zou hem waarschijnlijk ook erg lief gevonden hebben, Emi was ook zo'n schatje. Ze glimlachte naar Crimson. En keek over haar schouder naar de jongen, die verderop wat zat te mokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen   Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het oude bos-Rijk van de Maagd
» Het rijk van de Vissen - Het park.
» Rijk van de vissen-Vissersdorp Lyris
» Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand
» De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft , Draak en Schorpioen-
Ga naar: