Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand

Ga naar beneden 
+2
Darcia
Axel
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Axel

Axel


Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 15 2011, 17:31

Axel stuurde weer een nieuwe golf naar zich toe en liet zich was omhoog brengen, de lucht in. Toen hij weer beneden was, zei hij: "Ik ga weer verder, het is nu windstil hierboven, dus ik kan weer normaal vliegen." Hij trok zijn shirt uit en liet zijn vleugels hun werk doen. Een aantal centimeter boven de grond bleef hij zweven. "Tot ziens Darcia, het lijkt me leuk om je weer eens te zien." Hij glimlachte naar haar en vloog toen weg, verder het eiland op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:05

Jayden volgde Anna nu al een heel stuk. Waardoor ze nu op het lange strand waren. Het meisje kirde van plezier terwijl ze over de rotsblokken klom. Jayden volgde haar vrolijk. "Pas je wel op lieverd." zei hij tegen haar. Jayden glimlachte, kort deed hij zijn haren even uit zijn gezicht. Anna keek op naar haar vader. "Papa! Kijk! Grote rots!" riep ze vrolijk. Jayden knikte. "Maar ik weet niet of we daar heen moeten lieverd." zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:07

Shelby zat op een rots op het lange strand, te kijken naar het water. Ze had de eb al meegemaakt, en nu werd het weer vloed. Ze zat hier dus al een tijdje. Helemaal opgegaan in het tekenen. Ze tekende dit keer geen kleding maar de zee, en het uitzicht. De vogels, de zandkorrels. Alles wat ze zag. In gedachte verzonken keek ze naar de zee. Het was hier prachtig, en rustig..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:15

Ineens zag het jonge meisje een vrouw ergens zitten. Aangezien ze al voor haar vader uit liep klom ze nu naar de vrouw toe. "Allo!" Kirde ze vrolijk tegen de onbekende vrouw. Jayden volgde snel zijn dochter naar de vrouw toe. "Stoort ze?" vroeg hij snel. Hij zou niet willen dat Anna mensen stoorde maar het was nou eenmaal een kind met een zeer eigen wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:22

Shelby keek verschrikt op van een kinder stemmetje. "Hee." zei ze verschrikt, maar vriendelijk. Ze keek op naar de jongeman die naast haar stond. "Uhm, ne e nee hoor." stamelde ze verlegen. Ow die verlegenheid tegenover jongens toch altijd... Het meisje was rond een jaar of 4, 5 en zag er heel lief uit. De jongen, haar broer dacht ze, was best knap met zijn groene ogen, en donkere haar. Ze glimlachte. Ze keek weer naar het meisje. "Hee lieverdje, ik ben Shelby, en wie ben jij?" vroeg ze verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:26

Het meisje keek naar de vrouw die met haar sprak. "Ik ben Anna. En dit is papa." zei ze ook gelijk tegen de vrouw. Jayden had naar de vrouw gekeken en glimlachte een beetje. Hij hield zich een beetje afzijdig aangezien Anna graag zelf dingen ondernam. Jayden was op een van de rotsen gegaan en deed het jurkje van Anna even goed. Ze stond ver genoeg van de kant af en dat vond hij wel prettig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:31

Ze keek geschokt naar de jongen, haar vader. Snel trok ze haar gezicht weer in de plooi, en glimlachte naar het meisje. "Anna, dat is een mooie naam zeg"zei ze glimlachend. "En wat heb je een mooi jurkje aan zeg. Heb je die met je mama gekocht?" vroeg ze niet wetend dat ze die niet had.. Ze keek weer naar de jongen die haar vader bleek te zijn. Ze glimlachte, en bloosde een beetje omdat ze zo geschokt had gekeken..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:36

Anna keek even naar haar vader. "Ik heb geen mama. Papa heeft hem voor me uitgezocht." zei Anna. Jayden keek naar Anna en slikte even. "Haar moeder is bij haar geboorte overleden." Legte hij uit. "En ik heb eigenlijk geen nieuwe vriendin dus Anna en ik doen alles samen.." zei hij tegen Shelby. Hij glimlachte vriendelijk en vrolijk. "Jouw haren zijn mooi!" zei Anna alsof er niets aan de hand was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 19:40

Oeps.. Dat was niet zo handig van haar.."Dan heeft je papa een hele goede smaak Anna" zei ze tegen het meisje. Het was echt een heel schattig jurkje, precies iest wat zij ook zou uitgezocht hebben. Ze keek op naar de jongen "ik uhm.. Sorry het spijt me.." Ze wendde zich weer tot Anna, "Ow vind je? Dankje" zei ze glimlachend, en pakt een streng van haar haar, het was zwart en glanzend, niet echt mooi vond ze. Maar ze had geen zin om te verven té fake."Jij hebt ook mooi haar zeg" zei ze vriendelijk. Ze keek weer naar de jongen.. Hij zag er erg vriendelijk uit. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ze verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2011, 20:12

Jayden glimlachte. "Het is oké." zei hij gelijk geruststellend tegen het meisje. Anna bloosde en keek even naar haar vader. "Ik ben Jayden." zei hij glimlachend en hij keek naar Shelby. Met zijn glimlach ontstonden ook kleine kuiltjes in zijn wangen maar afijn, hij was die allang vergeten. Vroeger prikte Anna erin maar nu vond ze het heel gewoon bij haar papa. Jayden glimlachte en keek naar Anna. "Ik denk dat jullie allebei mooi haar hebben." zei hij glimlachend tegen haar en Shelby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 13:34

"Gelukkig..." zei ze opgelucht. Ze wist hoe vervelend het kon zijn als mensen dat zeiden, en je hun dan moest verbeteren... "Aangenaam" zei ze glimlachend. "En dankje.." zei ze blozend om het compliment. Ze keek weer naar Anna, het was echt een schattig meisje, zo'n zusje zou ze ook wel willen. En als ze ouder was, als dochtertje.. Ze grinnikte inzichzelf, ze was pas 16 dan hoefde je daar nog niet over na te denken.. Toch? "En Anna, waar hou je het meeste van dan?" vroeg ze glimlachend. Ze keek weer even op naar Yayden, en schonk hem ook een verlegen glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 14:04

Jayden glimlachte en keek van Anna even naar Shelby en glimlachte vrolijk en vriendelijk terug. De kuiltjes die net al een beetje zichtbaar waren werden iets dieper en Anna keek even naar haar vader. Ze boog zich voorover naar de vrouw toe alsof ze een geheimpje ging vertellen, wat Jayden natuurlijk allang wist. "Van Timor en Rice. Rice is mijn knuffel, het is een hele mooie beer en Timor.. Hij woont in het dorp." zei het meisje verlegen en glimlachend. Jayden keek naar Anna. "En hou je dan niet van mij.?" vroeg hij haar uitdagend met een ondeugende blik in zijn ogen. Bij Jayden was Anna echt zijn bron van leven. Hij hield echt zo zielsveel van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 14:24

"Oh, ben je verliefd Anna?" vroeg ze plagend. Wat lief, dat had zij vroeger ook gehad, en dan ging haar broer haar daar altijd mee plagen.. Even vertrok haar gezicht, maar ze had het snel weer onder controle en glimlachte naar Anna,"Je houdt vast ook wel van je papa niet?" vroeg ze glimlachend. Ze keek weer naar Yayden, met hoeveel liefde hij naar Anna keek, hij was echt zielsgelukkig met zijn dochtertje. Zo had haar vader ooit ook naar haar gekeken, wat was dat een prachtige tijd..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 14:28

Blosjes verschenen op de wangen van het jonge meisje en een klein glimlachje lag op haar lippen. Anna knikte. "Jawel, maar dat is papa. Dat weet ie." zei ze glimlachend. Soms praatte ze nog gebrekkig maar het ging wel redelijk goed met het praten. Kort streek Jayden door de haren van Anna. "Dat is waar." Beaamde hij het. Jayden keek even op, in de ogen van Shelby en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 15:22

Shelby keek en glimlachte verlegen terug, wat was dat toch altijd bij die jongesn.. dat ze zo verlegen werd. Ze keek weer naar Anna, "En weet Timor ook dat je hem leuk vind liefie?" vroeg ze lief. Het was zo leuk om met een klein meisje te praten, ze vonden alles prachtig en lief. "En hoe oud ben je Anna?" vroeg ze benieuw naar het meisje. Ze keek weer op naar Jayden, hij was veel groter dan haar, en keek in zijn felgroene ogen. Die waren werkelijk prachtig. En hij had kuiltjes in zijn wangen, hoezo schattig.. dacht ze. Ze begon een beetje te blozen.. Maar keek niet weg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 15:55

Jayden keek naar Anna die zich concentreerde op Shelby. "Dat weet ik niet.." mompelde het meisje verlegen. "En ik ben vijf jaar. En jij dan?" vroeg ze glimlachend terug. Jayden keek naar Shelby en glimlachte vriendelijke. Nog altijd. Hij vond haar ogen echt mooi om naar te kijken en de blosjes op haar wangen vond hij eker heel erg schattig. Jayden keek even naar Anna die het meisje maar wat interessant vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 16:00

"Dan ben je al een grote meid zeg" zei ze glimlachend, "Ik ben 16.. Dat is wel wat ouder dan jou." "En weet je Anna, Timor vind jou vast ook leuk" ze was zo'n leuk meisje, hoe kon hij haar nou niet leuk vinden? Ze was een schatje. Ze zag dat Jayden naar haar keek, ze sloeg haar ogen neer en probeerde ze weer wat te verbergen met haar haar. Hij had vast al wel gezien dat ze verschilden van kleur.. Maar ze had liever niet dat het te veel in het zicht bleef. Ze glimlachte naar Anna, Jayden's gezicht vermijdend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 16:06

Jayden zag hoe Shelby haar ogen neersloeg. Hij wist dat het door hem kwam maar vond het wel jammer. Ze waren mooi om in te kijken. Anna glimlachte en keek naar Shelby. "Papa is nog ouder dan jou." zei Anna vrolijk. Ze bloosde bij de woorden van Shelby. "Dankjewel!" zei ze glimlachend. Anna gaf het meisje een vrolijke knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 17:28

Ze moest lachen om het enthousiasme van het meisje, en vond het fijn dat ze haar aardig bleek te vinden. Ze knuffelde het meisje terug en gaf haar een kus op haar bolletje.. "Oja, hoe oud is je papa dan? Of mag ik dat niet weten?" vroeg ze grijnzend, en keek toch weer naar Jayden. En sloeg daarna haar ogen weer neer. "Heb je ook hobby's liefie?" vroeg ze Anna, bij sommige mensen had zo'n koosnaampje gemaakt geklonken, maar bij Shelby was dat niet het geval. She smiled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 17:40

Anna keek even naar haar vader en glimlachte. "Papa is vierentwintig.." zei ze grijnzend. Alsof het toch een geheimpje was. Ze keek naar Shelby en dacht even na. "Spelen met de kinderen uit het dorp of papa helpen als hij de mensen uit het dorp helpt met het land." zei Anna met de grootste zekerheid. Jayden glimlachte erom. Ja, hij was best oud. Dat wist hij wel maar dat maakte hem niets uit. Hij was blij dat Anna het zo goed met Shelby kon vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 17:44

Hij was ouder, natuurlijk. "Zo toemaar, en waar help je dan mee?" vroeg ze Anna nieuwschierig, het meisje was niet verlegen, echt totaal niet. Ze was nu al zeker van zichzelf, een goede eigenschap vond ze. Dat had ze ook wel nodig in deze wereld.. Ze vroeg zich af wat haar vader dan voor iets was, burgemeester, landheer of een gewoon een behulpzaam iemand, of allemaal. Ze sloeg haar tekenboek dicht, dacht er ineens weer aan. En zorgde ervoor dat het niet vies werd. En stak het in het rugzakje dat ze bij had. Bij haar andere spullen, onder andere het fluitje voor Emi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 17:47

"Nou, met het land omploegen en dingen planten. Papa zegt dat het goed is om de boeren te helpen. Zij zorgen voor ons eten en we kunnen er best wat voor terug doen. Bovendien wonen ze in ons dorp en papa vind dat mensen elkaar moeten helpen in deze tijden." zei het meisje alsof ze dat op school gehad had en heel leuk vond. Ze keek naar Shelby en volgde nieuwsgierig al haar bewegingen maar zei niets. Jayden keek naar de zee en dacht aan Anna. In zijn ogen had iedere vrouw wel iets weg van haar al was dat bij Shelby moeilijk te ontdekken en dat voelde goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 17:57

"Dat vind ik ook, mensen helpen. Al kan ik niet veel doen om ze te helpen.. Ik kan zelf maar net rondkomen en mijn kamertje betalen, het enige waar ik mee kan helpen is kleren voor ze maken." zei ze glimlachend. Wat lief dat Anna zo behulpzaam was. En dat gold natuurlijk ook voor Jayden. Zover ze van hem wist had hij alles wat je maar zou wensen.. Maar zolang kende ze hem niet, eigenlijk gewoon niet. Shelby had door dat Anna keek hoe ze haar tekenboek opberg, deze stond niet alleen vol met kleding, ook met andere dingen. "Wil je anders even kijken?"vroeg ze aarzelend. En pakte haar tekenboek weer uit haar tas, aarzelend. En keek even naar Jayden die naar de zee keek..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2011, 18:03

Anna glimlachte en keek naar Shelby. Ze begreep niet alles maar wel veel. "Misschien mag je een keer bij ons logeren! We hebben heel veel ruimte! Dat mag vast wel van papa!" Anna draaide zich om en trok haar vader aan zijn mouw. "Toch papa?"Even keek Jayden Anna verdwaasd aan en knikte toen. "Natuurlijk, maar ik kan Shelby toch niet ontvoeren om haar mee te nemen." zei hij glimlachend. Het meisje was alweer afgeleid toen Shelby haar tekenblok tevoorschijn wilde halen. "Ja graag!" zei het meisje enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 06:30

Shelby begon te blozen toen ze het aanbod hoorde.."Nou uhm..uh ik wil jullie niet tot last zijn hoor.." stamelde ze.. Ze zou het wel leuk vinden, om mensen te helpen. Misschien kon ze wel kleding voor ze naaien als ze dat nodig hadden.. Ze gaf Anna haar tekenboek, het meisje was echt razendenthousiast om het te zien, ze glimlachte erom.. Ze keek naar Jayden, en moest weer glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand   Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Rijk van de Vissen- Het Lange strand
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het rijk van de Vissen - Het park.
» Rijk van de vissen-Vissersdorp Lyris
» Het oude kasteel ~ Rijk v/d vissen
» De verlaten Haven ~ Rijk van de vissen.
» Rijk van de Draak~ Stoffenwinkeltje @ Wenta.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft , Draak en Schorpioen-
Ga naar: