Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 17:50

Jayden grinnikte even om Lavender. "Een jongen uit het dorp." zei hij glimlachend tegen haar. Hij keek Anna na waarna hij in de prachtige bruine ogen van Lavender keek. Waardoor hij smolt als chocola in warme handen. "Inderdaad ma'am. Alleen jij en ik. Dus had je nog enige plannen voor vandaag of zou je misschien met mij de dag door willen brengen?' vroeg hij haar glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:19

Lavender glimlachte. 'Nu al ent zo'n versierder als haar vader.' Ze keek hem aan. Ze deed heel even alsof ze erg diep nadacht. 'Hmm, ik denk dat ik mijn plannen voor vandaag wel kan verschuiven voor jou.' Zei ze met een knipoog. 'Omdat jij het bent.' Ze streek een verdwaald plukje zijdeachtig bruin haar achter haar oor en beet kort op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:25

Jayden grinnikte en keek naar Lavender. "Dat zou geweldig zijn. Hmm.. Wat vind je dan leuk om te doen met een persoon als mij?" vroeg hij haar grijnzend. Hij begon rustig te bedenken wat ze konden doen. Hij keek naar het prachtige gezichtje van Lavender, hoe ze zo op haar onderlip beet maakte haar ontzettend schattig en hij was als was in zijn handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:47

Lavender keek Jayden aan met een zeer ondeugende sprankeling in haar ogen. 'Wat dacht je ervan om wat te gaan drinken op het terrasje daar.' Zei ze met een glimlachje. Ze gebaarde met haar hoofd naar een tafeltje voor een herberg. Haar grote, met lange zwarte wimpers omlijste ogen keken Jayden afwachtend aan. Ze legde zeer onopvallend en op een natuurlijke manier haar rechterhand op zijn bovenbeen. Hij was licht als een veertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:01

Jayden keek naar Lavender en glimlachte. "Ik vind het een vreselijk goed idee." zei hij grijnzend. Hij voelde haar hand op zijn been en het voelde prettig. Uiteindelijk stond hij op en pakte haar hand vast. "Ma'am, zullen we gaan." zei hij glimlachend. Hij trok haar overeind en draaide haar een rondje rond. Hij glimlachte vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:16

Lavender eindigde na het rondje met haar handen op Jayden's schouders. Ze keek hem glimlachend aan en streek even slordig met haar vingers door zijn haar, waardoor het een beetje warrig zat, voordat ze hem aan de hand meenam naar het tafeltje en ging zitten. Ze glimlachte naar de mannelijke ober en hij stond binnen een paar seconden aan hun tafeltje. De andere mensen die eerder waren komen zitten negeerde hij gewoon. Lavender had soms dit effect op mannen. Ze bestelde een dirty Martini en keek Jayden vragend aan. 'Wat wil jij?' Vroeg ze met een lieve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:26

Jayden glimlachte. Hij liep met Lavender mee. Betoverd door haar schoonheid, maar dat niet alleen. De manier waar op ze praatte, op dingen reageerde. Ze lachte. Ze was echt gewoon beeldig. "Een rode wodka alstublieft." zei hij netjes. Hij zag dat de man jaloers was. Dat was makkelijk van zijn gezicht af te lezen maar evensnel hij zijn blik weer op Lavender richtte verdween dat gevoel weer bij de man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:46

Lavender glimlachte nog even naar de ober voordat hij wegliep. Mannen, zo makkelijk te bespelen... Dacht ze bij zichzelf. Al was Jayden net even anders. Hij was echt knap. En nog lief ook. Ze verdronk kort in zijn groene ogen voordat de ober terug kwam lopen. Hij kon blijkbaar niet wachten om Lavender nog een keer te zien. Ze wierp een blik op de ober en rolde met har ogen naar Jayden voordat ze haar drankje met een beleefde glimlach van hem aannam. Haar hand legde ze subtiel op die van Jayden en met een blik op de ober had ze hem weggewerkt. Met een lichtelijk gebroken hartje stond hij nu in de deuropening van de herberg. Ze keek Jayden even verontschuldigend aan voordat ze haar glas hief naar Jayden. Ze keek hem recht aan en zei:'Proost.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:07

Jayden glimlachte. Hij keek naar Lavender en liet de over voor wat het was. Hij voelde de hand van Lavender op de zijne en nam ook zijn drankje aan. Hij keek naar haar en trok zijn hand niet weg. "En, vertel eens wat over jezelf. Je lijkt me een heerlijk persoon om mee om te gaan." zei hij tegen haar. Hij keek naar Lavender. Felgroene ogen keken naar haar bruine waar hij keer op keer in leek te verdrinken maar hij vond het gewoon heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:21

Lavender roerde even met het prikkertje waar een olijf aan zat in haar martini en nam een klein slokje. 'Nou, vertel eens, wat wil je weten?' Vroeg ze aan hem. Ze streek haar groene blousejurk even glad en sloeg haar benen over elkaar, waardoor een voet met het puntje van haar hooggehakte pumps tegen de tafelpoot aantikte. Ze nipte nog een keer van haar Martini en keek Jayden aan.
-
Geen idee wat ze aanhad dus ik heb maar wat nieuws verzonnen xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:31

Niet erg. ;D
-

Jayden keek naar Lavender en glimlachte. Ze zag er prachtig uit met haar kleding in tegenstelling tot hij met zijn simpele blouse waar een zwart dingetje omheen (Rechts bij het onderschrift) zat. Eronder een broek en afijn, dat was het. Hij nam een slokje van wodka. "Alles. Hmm. Begin maar met je hobby's." zei hij glimlachend en hij keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 14:57

Op hoeveel vrouwen is Jayden nou verliefd? xd
-
Lavender glimlachte een brede glimlach waarbij haar sprankelend witte, rechte tanden tevoorschijn kwamen. 'Nou, ik heb een zeilboot, en daarmee varen is een van de dingen die ik het liefste doe.' Zei ze tegen Jayden. Ze keek hem aan. 'En ik geef les in zwaardvechten voor beginners.' Ze was zelf niet de beste van de wereld in zwaardvechten, maar ze kon het wel aardig en bovendien was er een veel grotere lesgroep (vooral bestaand uit mannen) als zij les gaf in plaats van de eigenaar van de school, die al een kalende man met een klein buikje was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:07

Hij is in love with Lavender en Shelby en gaat Alexa straks half verkrachten.
-

"Dat zijn zeer interessante hobby's. Nou, ik zou dan ook wel eens een lesje willen volgen." zei hij grijnzend. Jayden had allang les gehad. Uiteindelijk had hij zijn leraar verslagen maar hij wilde er niet mee opscheppen en als dat zou betekenen dat hij Lavender meer mocht zien dat wilde hij dat graag doen. Jayden glimlachte breed. "En dat varen natuurlijk, het klinkt zo geweldig. Ik heb het nog nooit gedaan maar volgens mij is het echt prachtig.." zei hij glimlachend tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:39

Okee Smile
-
Lavender ving een paar flarden van Jaydens gedachten op en glimlachte. 'Wat dacht je ervan dat ik je meeneem op een zeiltochtje en les geef in zeilen in plaats van in zwaardvechten?' Zei ze tegen hem. Ze dronk de rest van haar martini op en at het olijfje dat erin had gezeten op een verleidelijke manier op. Ze vroeg zich ondertussen af hoeveel vrouwen de knappe Jayden wel niet om zijn vinger kon winden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 15:47

Jayden grinnikte. "Aah, Madam leest mijn gedachten. Hmm. Dat vind ik wel een mooie en dan zal ik jou wel goed leren zwaardvechten." zei hij grijnzend. "Hmm, als het gaat om een one night stand dan zijn het er wel een aantal sinds de dood van mijn vrouw. Maar echte liefde dat was er maar een, al zou dat zomaar kunnen veranderen." zei hij glimlachend tegen haar. Hij meende echt wat hij zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:11

Whaa, ik had verzonnen dat zij dat dacht xd maargoed... Of leest hij ook gedachten? xd
-
Lavender glimlachte. 'Het zou me een eer zijn. Wat dacht je van volgend weekend? Men zegt dat het dan flink waait.' Zei ze tegen Jayden. Ze was iemand die meteen afspraken vastlegde. Iemand die haar beloftes nakwam. Meestal. Na de tweede opmerking keek ze Jayden weer aan met haar ogen die de kleur van pure chocolade hadden en glimlachte. 'O ja? Dat is interessant.' Zei ze luchtig en vleiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:21

Ahaa, en ja hij leest gedachten.
-
"Volgend weekend is perfect." zei hij glimlachend en hij maakte een kleine notitie in zijn hoofd. Vervolgens keek hij naar Lavender. "Oja? Is dat zo interessant? Hoezo dan?" vroeg hij haar glimlachend. Jayden dronk zijn wodka op en keek glimlachend naar Lavender. Hij smolt door haar ogen, zoals elke keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:30

Lavender glimlachte. 'Mooizo. Klop maar aan bij mijn landhuis. Je ziet het wel als je over het rijk van de vissen heen vliegt.' Zei ze. Met een handgebaar bestelde ze nog een martini bij de ober. 'Meestal is het begeerte, en geen liefde dat mannen naar mij leidt.' Zei ze, als antwoord op zijn tweede vraag. 'Het is eens een keer iets anders.' Zei ze met een brede glimlach tegen hem. Haar nieuwe martini werd voor haar neus weggezet en met een klein knipoogje wimpelde ze de ober af. Ze nam een slokje en keek nu Jayden weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:38

Jayden keek naar Lavender en glimlachte. "Hmm. Dat komt dan wel goed dan." zei hij tegen haar en hij glimlachte. "Hmm.. Dat kan me ook naar jou leiden maar ik denk dat liefde iets mooiers is.." zei hij tegen haar. Hij glimlachte naar haar en zelf bestelde hij eventjes niets. Jayden had niet zo'n vreselijke dorst als hij eerlijk moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:45

Lavender keek Jayden aan. Toch hetzelfde als alle andere mannen. Het maakte haar niet zoveel uit. Het was een prachtige jongeman die hier tegenover haar zat. Ze moest toegeven, hij was er een uit duizenden. Maar een lange relatie hoefde niet erg nodig voor haar. 'Liefde is zeker mooier.' Zei ze dus maar met een glimlach. 'Maar er is ook helemaal niets mis met begeerten.' Ze knipoogde verleidelijk en leunde een tikkeltje voorover. 'Maar jij hebt nog niets verteld over jouw hobby's.' Zei ze luchtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 19:46

Jayden keek naar Lavender. Hij moest glimlachend om haar woorden en hij knikte. "Je hebt gelijk." zei hij glimlachend. "Mijn hobby's? Nouja, eigenlijk heb ik er heel weinig. Ik speel gitaar en hou van zwaardvechten." zei hij luchtig tegen haar. Hij keek naar Lavender en liet zijn armen op de tafel leunen en kon zo een beetje voorover richting haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 29 2011, 14:12

'Hmm, nog een muzikant ook. Vertel eens, Jayden, is er iets wat je niet kan?' Vroeg Lavender met een brede glimlach. Ze bewoog zich nog een stukje dichter naar Jayden toe. Haar gehakte voetje streek even kort langs zijn been. In haar ogen stond duidelijk wat ze wilde. Als Jayden dat nou maar zou bemerken... Er vielen een paar plukjes zijdeachtig zacht bruin haar voor haar gezicht, maar ze nam niet de moeite om ze weg te strijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 29 2011, 15:35

Jayden grijnsde en keek naar haar. Zijn hand streek de plukjes uit haar haren en keek diep in haar ogen. "Op het moment is er zeker wel iets dat ik hier niet kan doen." zei hij tegen haar. Hij wist wat ze wilde en als hij het moest bekennen dan wilde hij dat ook. En eigenlijk wilde Jayden dat wel nu. "Maar ik weet wel een andere plek waar dit kan." zei hij grijnzend. Hij pakte haar hand vast en drukte er een kus op. "Maar dat ligt aan u Ma'am." zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 29 2011, 16:29

Lavender glimlachte breed. 'Ohja, ik ben zeer benieuwd.' Zei Lavender tegen hem. Ze streek met haar duim over zijn hand en keek hem aan met haar grote, bruine ogen. 'Vertel eens, waar mag die plek dan wel niet zijn?' Vroeg ze verleidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 29 2011, 17:02

Jayden keek naar Lavender en glimlachte. "Nou, aangezien er niemand thuis is lijkt mijn huis me wel een mooie plek.." zei hij glimlachend. Hij bleef haar hand vasthouden en keek glimlachend naar haar. Jayden wist wat hij wilde ne hij wist wat Lavender wilde. Iets dat precies hetzelfde was als dat van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein   Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het afgebrandde dorp - Het rijk van de Boogschutter
» Het bos - Rijk van de tijger
» De bossen~ rijk van de leeuw
» Het rijk van de Vissen - Het park.
» Het verbrande bos ~ Rijk van het Paard

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Leeuw, Ram, Tijger en Boogschutter-
Ga naar: