Aantal berichten : 163 Registratiedatum : 11-09-11 Leeftijd : 28
Onderwerp: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 17:40
In het midden van het dorpje Clesta, dat een van de rijkere dorpjes van Kaira is, ligt een prachtig plein. Op dit plein staat een grote, maar vrij onbekende fontein. Eromheen zijn een aantal schattige caféetjes met terrasjes en gezellige kroegen en herbergen geplaatst. Het ziet er heel kleurrijk uit, en de zon schijnt hier meestal. Tussen de cafeetjes zijn steegjes waar bijna nooit iemand komt, vooral omdat er ook wel wat types zitten die je liever niet wilt tegenkomen. Dus daar is de armoede veel beter te zien dan op het grote open plein waar de mensen even vergeten dat het zo slecht gaat met het land en genieten van een betaalbaar biertje op een van de terrasjes. Dit is echt een plein zonder zorgen.
Jayden
Aantal berichten : 242 Registratiedatum : 18-09-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In a castle
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 17:57
Een jongeman, een warrige bos bruien haren sprongen rond op zijn hoofd en vrolijke felgroene ogen keken rond. Aan zijn hand liep een jong meisje, met dezelfde bos bruine haren maar dan met diepe donkerbruine ogen. Het meisje wurmde uiteindelijk haar hand los en liep naar de fontein, ze zag hem wel. De jongeman, Jayden genaamd, kwam hier graag. Anna vond het een mooie plek en ze vond het reizen op Darcia leuk. Toch wilde hij daarin dat niet te vaak doen dus deze uitjes waren speciaal voor haar. Des te beter.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 18:09
Lavender zat op de rand van de fontein met een felroze milkshake in haar handen. Ze wist niet eens precies welke smaak het was, maar het was alleen maar fruit en melk, claimden ze bij het café, dus het zou wel goed zijn. Ze nam een slok en concludeerde dat het brouwsel erg lekker was. Ze strekte haar lange, porseleinwitte benen uit en richtte haar hoofd richting de zon toen ze een klein meisje zag dat er nogal alleen uitzag. Ze zag zo snel geen ouder en besloot dus maar een oogje in het zeil te houden. Ze glimlachte haar rij blinkend witte tanden bloot richting het meisje.
Jayden
Aantal berichten : 242 Registratiedatum : 18-09-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In a castle
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 18:12
Het kleine meisje keek naar de vrouw die naar haar glimlachte en vrolijk glimlachte ze terug. Ze boog voorover en ging voorzichtig met een vingertje in het water en ging speelde ermee. Net als haar vader was ze gek op water. Jayden had even een moment niet opgelet en nu was hij haar alweer kwijt. Hij was blij dat zijn zicht zo versterkt was dat hij haar al snel zag. "Anna! Wil je niet meer weglopen!" zei hij tegen haar terwijl hij naar haar toe liep.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 18:36
Lavender keek even van het kleine meisje naar Jayden. Het mooie meisje had blijkbaar een drop-dead gorgeous vader. Ze was wel opgelucht dat het meisje niet verdwaald was. 'Hallo.' Zei ze neutraal tegen Jayden. Ze vroeg zich af of de moeder van het meisje nog in zijn leven was. Lavender was meestal niet zo subtiel. Als ze haar zinnen op iemand gezet had veranderde ze in een flirt. Ze probeerde het deze keer toch wat in te houden. Misschien was hij wel getrouwd. Ze was geen marriage wrecker. In ieder geval, niet expres. Ze streek door haar bruine haren en glimlachte nu op dezelfde manier naar Jayden.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 18:42
Jayden glimlachte en keek naar de vrouw. "Hallo." zei hij vriendelijk glimlachend terug. Oké, zij was knap! Ja, het was het eerste wat in hem opkwam maar het was echt gewoon zo. Jayden ging even zitten en hield Anna in de gaten en keek naar de vrouw. Zijn groene ogen glimlachten mee en hadden zoals altijd een tikkeltje ondeugd erin zitten. Hij hield Anna goed in de gaten dat ze niet in het water zou vallen. Dat zou niet zo handig voor hem zijn.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 18:50
Lavender keek Jayden aan. 'Is dat schattige meisje van jou?' Vroeg ze. Haar glimlach stond nog steeds op standje lief en aardig, maar in haar bruine ogen was al een klein sprankeltje van aantrekkingskracht te zien. Het schemerde door de eerlijkheid en onschuld heen die ze gewoonlijk uitstraalden. Ze zette haar felroze milkshake aan haar lippen en zoog op een lichtelijk verleidelijke manier een slok op door het rode rietje dat uit de plastic deksel van de doorzichtige wegwerpbeker stak.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 19:00
Worden Chris en Darcia een setje want als het zo door gaat.. XD -
Jayden grinnikte. "Al vijf jaar lang. Anna, haar moeder, stierf bij haar geboorte. Dus ik zorg alleen voor de kleine Anna." zei Jayden grijnzend. Hij keek naar Lavender, hoe ze van de milkshake dronk. Oké, lastig om te weerstaan bij zo'n schoonheid. Hij keek naar Lavender en glimlachte vrolijk en ergens ook een beetje verleidelijk. Hij wist niet waarom maar het voelde gewoon goed. Anna speelde gewoon door.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 19:08
Ik weet het nog niet... Ik vind Lav & Jayden eigenlijk een leukere match, maar het is ook jouw keuze - Lavenders brein registreerde razendsnel het woord stierf. Dit betekende dat ze ongestoord kon flirten. Het meisje zag eruit als een jaar of 5, dus ze gokte dat Jayden er al wel lichtelijk overheen zou zijn. Ze trok toch een medelijdend gezicht. Het was niet eens opzettelijk. 'Het spijt me.' Zei ze kort, maar eerlijk. Daarna veranderde haar gezicht in een wat zachtere uitdrukking en ze keek naar het spelende meisje. 'Anna, dat is een prachtige naam. En wat is die van jou, als ik vragen mag?' Vroeg ze met een licht uitdagende glimlach. Ze nam nog een slokje van haar milkshake terwijl ze nu weer naar Jayden keek.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 19:33
Ik weet niet wat ik van Jayden en Lav vind.. En eigenlijk ook niet van Chris en Darcia. Ik weet het echt niet. Ik weet niet of Lav zo goed bij Jay past, eigenlijk ook niet of Chris bij Darcia past.. :S -
Jayden keek naar het meisje en glimlachte. "De naam is Jayden en dankjewel. En, hoe mag ik jou noemen dan?"vroeg Jayden geïnteresseerd. Hij glimlachte en keek even naar Anna. Ze speelde met het water. Jayden keek dus weer naar Lavender. Ze was echt zo knap en hij moest toegeven dat hij graag naar knappe vrouwen keek. Tja, hij was en bleef dan ook een echte man. Jayden glimlachte even ondeugend en uitdagend.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:04
Ik vind Jay en Lav wel goed passen omdat ik Lavender graag wil laten stuntelen met een kind En Chris en Darcia, tja... Dat weet ik ook eigenlijk niet. xd Ze kunnen iig ONS'en toch? - Lavender glimlachte ondeugend. 'Alles wat je maar wilt. Maar mijn naam is Lavender.' Zei ze tegen Jayden met een flirterige knipoog. Ze bestudeerde zijn ruime hoeveelheid spieren en zijn prachtige groene ogen. Ze kon het niet laten, ze vond hem gewoon verschrikkelijk knap, en dat mocht hij weten ook. Ze nam nog een slokje van haar roze milkshake en hield hem daarna voor Jayden's neus. 'Wil je ook wat?' Vroeg ze met een betoverende glimlach.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:12
Sowieso moeten Darcia en Chris een ONs hebbn. Zeker wel. Hmm.. Laat der maar een keer komen naar zijn huis.. Dan kan ze zien hoe hij werkt en dan kan ze gaan stuntelen met Anna want die is nu te verlegen voor haar. XD - Jayden grinnikte. "Hmm. Lavender. Ik denk dat die naam zo wel perfect is. Tot nu toe is dat goed hoor." zei hij glimlachend tegen haar. Hij nam een slokje van haar milkshake en glimlachte. "Dankje." zei hij tegen haar met een uitdagende glimlach. Hij hield Anna is het oog maar die vermaakte zich wel, ze was te verlegen voor Lavender maar oké. Jayden keek naar Lavender, hij hield zijn groene ogen haast niet van haar af.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:21
Goed idee - Lavender glimlachte. 'Helemaal goed, Jayden.' Zei ze met een licht verleidelijke ondertoon. Ze liet haar ogen nog een keer goed over zijn lichaam glijden en beet lichtjes en heel kort op haar onderlip. Ze volgde zijn blik toen hij van haar afweek en keek even naar Anna. Ze hield de milkshake een stukje richting haar. Dichtbij genoeg om te laten zien dat ze het tegen haar had, maar niet zo dichtbij dat ze ervan zou schrikken. 'Wil jij ook een slokje, Anna?' Vroeg ze op een vriendelijke toon. Ze praatte tegen het kleine meisje zoals ze normaal tegen meisjes zou praten die niet snapten hoe ze in elkaar zat. Heel lief en onschuldig.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:27
Soms heb ik die wel -
Jayden glimlachte. Hij keek naar Lavender die Anna ook wat aanbood. "Nee, maar bedankt mevrouw." zei ze netjes. Zoals ze opgevoed door haar vader. Jayden glimlachte. Hij keek toch even naar het lichaam van Lavender en ook dat zag er zo geweldig goed uit. Hij glimlachte en keek naar Lavender. "Ze is soms een beetje verlegen, let er maar niet op. Dat komt wel goed als ze je iets langer kent." zei hij glimlachend tegen haar.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:37
Lavender glimlachte betoverend. Het maakte haar niet zoveel uit. Ze zette haar milkshake naast haar neer en klopte met haar hand aan de andere kant van haar op de betonnen rand van de fontein, als een teken dat Jayden moest gaan zitten. Ze schatte hem wel zo in dat hij deze nonverbale communicatie begreep. 'Ze is goed opgevoed.' Zei ze tegen hem, terwijl ze een druppel gemorste milkshake van haar wijsvinger aflikte op een zeer flirterige manier. Ze herinnerde zich haar eigen lessen in etiquetten en wist dat zij toen ze klein was precies hetzelfde had gereageerd. Ze pikte in de laatste zin van Jayden iets op. Hij was dus van plan haar vaker te zien. Daar had ze helemaal geen bezwaar tegen.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:44
Jayden ging naast Lavender zitten en glimlachte. "Ze heeft der oma. Die is daar heel netjes in. Zolang ze niemand beledigd kan ze in mijn ogen ook gewoon nee zeggen maar afijn, dat moet ze zelf weten." zei hij glimlachend. Hij hield zijn kleintje in de gaten maar ook zeker Lavender wel die op een zeer flirterige maar toch aantrekkelijke manier haar vinger aflikte. Jayden keek haar aan met ondeugende ogen en een glimlach die eigenlijk wel verried dat hij haar gedrag niet afkeurde.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:49
Lavender glimlachte. 'Achja, je kunt beter te beleefd zijn dan te grof, nietwaar?' Zei ze tegen Jayden. Deze zin kwam van haar moeder, die haar al haar manieren had aangeleerd, Manieren die ze nu een heel klein beetje vergat. Ze sloeg haar benen over elkaar, waardoor haar nu verplaatste voet het been van Jayden licht aanraakte. Het leek compleet perongeluk, maar als hij in haar ogen keek zou hij een zeer subtiel sprankeltje van verleiding kunnen zien. Ze bekeek zijn prachtige, mannelijke kaaklijn en zou zweren dat hij perfect was.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 20:54
"Je hebt helemaal gelijk. Maarja, te beleefd is ook niet altijd goed nietwaar. Zou jij je niet irriteren als ik continue u en Madame tegen je zou zeggen zonder je bij je naam aan te spreken?" vroeg hij haar glimlachend. Hij voelde zijn voet lichtjes tegen zijn been aan en eigenlijk voelde het wel prettig. Hij keek naar Lavender en glimlachte, ondeugend, onschuldig. Met kuiltjes in zijn wangen.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 21:07
nu telefoon=latere reacties - 'Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk.' Zei Lavender. Het ging in tegen wat ze geleerd had, maar was wel hoe ze er zelf over dacht. Ze keek Jayden verleidelijk aan en met een glimlachje nam ze nog een slok van haar milkshake. Ze hield hem weer voor zijn neus met een vragende, lichtjes ontdeugende blik. Er zat nog maar een klein bodempje in. Ze keek even naar de kuiltjes in zijn wangen en was zeer tevreden over hoe de jongeman waar ze nu mee aan het flirten was eruit zag.
Darcia
Aantal berichten : 649 Registratiedatum : 11-09-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In the underworld.
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 21:14
Same here. Vandaar even met darcia reageren.. - Jayden keek naar Lavender en glimlachte. 'Precies.' zei hij glimlachend. Hij nam een klein slokje omdat hij merkte dat hij bijna leeg was. Dus hield hij de hand en de milkshake even vast en bracht deze naar de mond van Lavender 'dit drink jij nog op..' zei hij glimlachend en vriendelijk. Tja, ze was al de hele tijd aan het flirten en Jayden was iemand die dan ook maar wat deed.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 20 2011, 21:36
Lavender glimlachte en boog wat dichter naar Jayden toe. Ze ving het rietje met haar lippen en dronk het laatste restje op terwijl ze Jayden aankeek. Toen het rietje een slurpend geluid maakte en de drank op was liet ze het rietje los en likte ze rustig de restjes van haar lippen in een korte beweging. Voor haar was dit een praktische beweging, maar met haar gracieuze en verleidelijke manier van doen die ze sowieso had zag het er erg interessant uit. Zeker voor ;ayden, waar haar hoofd nu een stukje dichterbij was dan eerst. Ze streek een verdwaald plukje zacht, bruin haar uit haar gezicht.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein wo sep 21 2011, 04:56
Jayden keek de hele tijd naar Lavender. Glimlachend, charmant en verleidelijk glimlachend. Hij pakte de beker vast toen deze leeg was en boog zich even naar een prullenbak die er stond. Vervolgens ging hij weer naast Lavender zitten. Iets dichterbij dan daarvoor. Hij keek naar haar en glimlachte, haar volle lippen, prachtige ogen. Haar vrolijke haren die perfect zaten en dat allemaal bij een perfect lichaam en persoonlijkheid.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein vr sep 23 2011, 16:45
Lavender observeerde Jayden van alle kanten nu hij de beker weggooide. Wauw, hij zag er echt verschrikkelijk goed uit. En dan die ogen. Ze had ze nog nooit zo groen gezien als die van hem. 'Zozo, verschrikkelijk knap en ook nog eens goed voor het mileu? Wie heeft jou bedacht?' Zei ze tegen hem. Ze glimlachte breed. Haar blik viel even op Anna, maar met haar leek alles goed te gaan.
Jayden
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein za sep 24 2011, 09:08
Jayden lachte even. "Geen idee, diegene moet vast een idioot zijn geweest.. Dat hij me niet eerder naar jou toe had laten komen. Je straalt gewoon schoonheid uit." zei Jayden glimlachend tegen Lavender. Oké, hij deed niet eens meer de moeite om te verbergen dat hij Lavender leuk vond. Anna, die naar haar vader keek liep even naar hem toe en Jayden tilde haar op. Ze fluisterde wat in zijn oor en hij grinnikte. "Natuurlijk mag dat lieverd. Ik zal der wel even roepen." zei hij tegen haar. In gedachten natuurlijk, kort erna verscheen er ineens een schaduw boven hun hoofd. Als je omhoog keek kon je zien dat het een draak was. Met telekinese, zoals Jayden wel eens vaker deed, zette hij Anna op de draak, in haar kinderzitje die Darcia zelf aangeboden had en maakte haar vast. Hij keek ze na. "Anna wilde naar huis toe.. Spelen met haar vriendje." zei hij glimlachend en verontschuldigend tegelijkertijd.
Lavender
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein di sep 27 2011, 17:47
Lavender giechelde even. Ze kreeg een licht rode kleur en keek Jayden aan. 'Ik voel me gevleid.' Zei ze tegen hem. 'Ah, wat leuk. Wie is haar vriendje?' Vroeg ze met een stralende glimlach, terwijl ze Anna even nakeek. Ze zwaaide liefjes en keek toen Jayden weer aan. 'Nu zijn dus alleen jij en ik nog over.' Zei ze tegen hem. Haar bruine ogen stonden gefixeerd op zijn prachtige groene.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Rijk van de Boogschutter-Clesta-Plein