Aantal berichten : 242 Registratiedatum : 18-09-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In a castle
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 18:30
Jayden grijnsde toen hij zag dat Alexa hetzelfde als hem bestelde.Hij glimlachte en begon eerst rustig te drinken. Het interesseerde hem echt niet of hij dronken werd of niet. Al hoopte hij wel dat Alexa dan niet heel dicht in de buurt zou zijn want dan zou ze zeker niet blij met hem zijn maar afijn, dat kon hem dan ook niets meer schelen.
Alexa
Aantal berichten : 320 Registratiedatum : 13-09-11
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 18:35
"Oké, daar gaan we dan." ze keek even met een grijns op zij naar Jayden die haar op het idee gebracht had van het drankje. Voorzichtig nam ze enkele slokjes van de drank. Als ze hte goed had was het eigenlijk de bedoeling om het in een keer naar achteren te gooien, maar dat wist ze niet zeker. Weer hoeste ze licht, maar minder dan eerst. Wel merkte ze dat ze het behoorlijk warm kreeg, wat er voor zorgde dat ze haar natte vestje uitdeed. "En wat zijn het eigenlijk voor vrouwen die jouw hart gestolten hebben?"
Jayden
Aantal berichten : 242 Registratiedatum : 18-09-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : In a castle
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 18:46
Jayden grijnsde en keek naar Alexa. "Ze zijn aardig, lief, spontaan, vrolijk, apart. Ik ken ze ook gewoon niet het beste maar ze zijn geweldig. En ik moet kiezen maar nu gelukkig nog niet." zei hij glimlachend. Jayden bestelde zijn wodka opnieuw en keek opzij naar Alexa. "Je hoest minder als je iets meer in een keer drinkt." zei hij tegen haar. Hij glimlachte vrolijk en vriendelijk.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 18:54
Alexa luisterde naar zijn advies en goot de drank nu in een wat vollere teug in haar keel. Hij had gelijk, het hoesten nam direct af, maar het brandende gevoel bleef. Iets waar ze aan moest wennen, maar niet geheel onrpettig was. "Kiezen is altijd lastig." ze lachtte weer, terwijl ze naar Jayden keek. Het was gezellig zo met hem, gewoon kletsen en het over niets in het bijzonder hebben, behalve zijn liefdesleven dan.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:05
Jayden keek naar hoe Alexa de drank naar binnen goot en greens. Het zag er goed uit. "Achja, het zal uiteindelijk toch moeten. En als het te moeilijk wordt zal ik wel voor mezelf moeten gaan." zei hij rustig tegen haar. Jayden glimlachte en keek naar Alexa. Het was heerlijk om gewoon even geen zorgen te hebben en gewoon met iemand te kletsen.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:11
ach wat zijn ze nog onschuldig samen xD Weet jij iets wat alexa kan doen om wat 'uitdagender' te zijn xD? - Alexa lachte, "Ach je komt er wel uit." zei ze bemoedigend terwijl ze het laatste beetje drank naar binnen goot. Het kwam zwaarder aan dan ze gewend was van een wijntje. Misschien was het verstandig om nu even te stoppen met drinken, wilde ze ana het eind van de avond nog op haar benen kunnen staan.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:23
Uhm, misschien kan ze een grapje maken dat ze rustiger moet drinken, dan kan hij zeggen dat ze ook wel bij hem in de kamer mag slapen en dan kan zij daar uitdagend over reageren. -
Jayden grijnste. "Ja, je zal vast wel gelijk hebben." zei hij glimlachend tegen haar. Hij dronk nu wat rustiger uit zijn glas en keek naar alexa. Hij werd al iets lichter in zijn hoofd maar afijn, dat was dan ook zijn bedoeling dus erg vond hij het niet.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:31
oeh die is wel goed - Alexa schoof het lege glas iets van zich af, ten teken dat ze het even rustig aan zou doen, "Ik moet nog terug zien te komen vannacht, het is zo lullig als ik dood ga door in een of andere sloot te vallen." Het was niet eens echt grappig, maar Alexa lachtte toch om haar eigen grapje terwijl ze nog steeds naar JAyden keek.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:35
Jayden moest ook even lachen en keek naar Alexa. "Ach joh. Je kan altijd nog bij mij in de kamer komen die ik hier gereserveerd heb. Dan slaap ik wel op de bank ofzo." zei hij grijnzend tegen haar. Hij wist niet zeker of hij het als grapje bedoelde of niet maar afijn. Hij moest lachen om het lachen van Alexa. Rustig nipte hij van de wodka en keek naar haar.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:45
Alexa lachtte, lichtelijk uitdagend hoewel dat totaal niet bij haar paste, "Op de bank nog wel, dat is ook ongezellig." ze keek hem met een grijns aan terwijl ze zich ets draaide op de barkruk zodat ze haar elleboog op de bar zelf kon laten steunen.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 19:58
Jayden keek naar Alexa. "Ik wil ook wel bij je in bed kruipen maar ik wist niet of jij dat zo zou waarderen."zei hij grijnzend tegen haar. Hij keek naar Alexa en goot de rest van zijn drankje naar binnen. "Wil jij ook nog wat?" vroeg hij vervolgens terwijl hij voor zichzelf nog een keer liet inschenken.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 20:06
Alexa keek even nadenken naar het glas wodka, "Ja doe maar." zei ze na enkele seconden met een glimlach, "Ach het zou toch niet fijn zijn als een van ons het koud kreeg vannacht." ze lachtte nogmaals. Normaal gesproken had ze degene die dat gezegd had allang een plagende klap verkocht, maar nu leek ze er nog een soort van serieus op in te gaan.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 20:10
Er werden twee glazen voor hen ingeschonken en Jayden keek grijnzend naar Alexa. "Je hebt helemaal gelijk. Nee, ik zorg wel dat je het niet koud krijgt." zei hij lachend tegen haar. Hij grijnsde, om haar lach, om het feit dat ze er zo heerlijk serieus op in ging n hij moest toegeven dat hij het niet erg zou vinden hoor.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 20:15
Alexa lachtte om zijn antwoord. De drank liet alles veel minder diep in haar hersens werken waardoor ze bijna niet nadacht en gewoon domme dingen zij waar ze zich helemaal niet bewust van was. Dat hij in love was met twee andere vrouwen leek Jayden ondertussen ook al vergeten te zijn. Niet dat Alexa daar aan dacht. "Dankje." zei ze met een blik op de twee glazen, maar ook anders opgevat kon worden.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 20:26
Jayden grinnikte en keek naar Alexa. Hij grijnsde en nam een slokje van de wodka. Hij dacht echt niet meer na. Hij genoot gewoon van de vrijheid die er nu was. Hij keek naar Alexa en keek even rond. Het was heerlijk. Hij keek weer naar Alexa en glimlachte breed.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 20:35
ben nu op mp, m'n mobieltjr dus let niey op spellingsfouten : 3 _ Alexa liet het glas in haar hand even rond draaien, zodat de rode vloeistof een draaikolk je werd. Ze glimlachte nogmaals een keer naar Jayden. Het kwam niet vaak voor, maar Alexa kon je nu wel lichtelijk dronken noemen. Alexa nam rustig een flinke slok van de drank, zonder haar bruine og en van jayden te wenden.
I gak even douche, brb
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 20:44
Okay EN ik zal er niet op letten. - Jayden was ook wel aangeschoten te noemen. Hij glimlachte vrolijk en keek naar haar terwijl hij nog een slok nam en in haar bruine ogen bleef kijken met zijn felgroene ogen. Hij genoot van de aanblik die dat met zich meebracht. Hij ging even door zijn nu wel redelijk droge haren.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 21:04
Alexa keek jaloers naar de al bijna droge haren van Ayden. Zonder enige reden leunde het bruinharige meisje wat naar voren om door zijn haar te woelen. Het niet door hebbend dat daar door haar hempdje hem behoorlijk wat inkijk verschafte. Mét een lach ging ze weer recht zitten, om een slok wodka te nemen.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 21:09
Als rasechte man kon hij het niet laten om even naar haar inkijk te kijken maar wel zo dat het niet opviel. Haar hand door zijn haren voelde goed, grappig. Hij keek naar Alexa en grijnsde breed. "Is het bij jou ook al zo woelbaar?" vroeg Jayden met een lach aan haar terwijl hij, iets moeilijker dat wel, hetzelfde ritueel herhaalde maar hij had van te voren een slok genomen van de wodka.
- Vanaf nu op mobeil. Kan zijn dat ik niet reageer, dan ben ik in slaap gevallen.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd di sep 27 2011, 21:18
Haha, ahs je moe bent moet jr gewoon gaan slapen xD . Alexa lachte, nee hey was niet zo woelbaar omdat het nog een stuk natter was. En het gewoon een stukje langer was. Ze schudde met haar haren om het weer naar achteren te krijgen. Met moeite wist ze het laatste beetje wodka naar binnen te gieten, ner als een drankorgel, helaas kon zij veel minder hebben dan een zuipschuit. Nog steeds stond er een vrolijke lach op haar gezicht richting Jayden.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd wo sep 28 2011, 04:43
'Spijtig!' zei jayden lachend. 'M aar je haren zijn mooi zoals ze zijn. Je moet ze vaker los doen. Dat staat je echt goed!' zei hij glimlachend. Hij dronk zijn wodka op en keek naar alexa. 'Kan je nog op je benen staan? Of moet ik je tillen? Vroeg hij haar lachend.
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd wo sep 28 2011, 06:58
Alexa lachtte, het was duidelijk dat hij al aardig wat op had. Nee ze vond haar haren niet geweldig, sowieso was ze niet bepaald moeders mooiste. Maar dat was iets waar ze zich al lang bij had neergelegd. "Nou let's try." zei ze terwijl ze zich van de barkruk afhees. Het ging nog goed want ze bleef staan, erwijl ze lachend naar Jayden keek, "En jij dan?"
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd wo sep 28 2011, 10:58
Jayden keek naar Alexa en glimlachte. Jayden gleed gemakkelijk van de barkruk af. Hij wankelde kort een beetje maar bleef staan. "Nee, alles gaat nog goed." zei hij grijnzend. Hij keek rond en richtte zijn blik uiteindelijk weer op Alexa die nu voor hem stond. Hij grijnsde, hij wist dat hij nog makkelijk wat zou kunnen drinken./
Alexa
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd wo sep 28 2011, 17:05
Alexa lachtte, "Nog wel ja." zelf besloot ze ook enkele stappen te zetten. Ze wankelde lichtjes, maar wist zichzelf in evenwicht te houden. "Laat ik maar even een pauze in lassen." klonk er nog verrassend verstandig uit haar mond. Nee, al zou ze bij Jayden mogen overnachten, ze was veel te zwaar om gedragen te kunnen worden.
Jayden
Onderwerp: Re: Herberg de Milio - Rijk v.d. Maagd wo sep 28 2011, 19:49
Jayden zag dat ze wankelde en pakte haar voorzichtig vast ij haar bovenarm. "Blijf maar wel staan ja." zei hij glilachend. "Enne, ik kan je altijd nog tillen hoor." zei hij grijnzend tegen haar. Dit keer had hij een keer niet haar gedachten gelezen. Hij keek naar Alexa en lachtte even.