Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimezo sep 18 2011, 16:18

Het dorp Deverny. Het dorpje waar het grote witte landhuis van Jayden staat. Het dorpje heeft een hoofdstraat en een aantal straatjes erbij. Er staan verscheidene huizen en eromheen liggen akker. Het landhuis ligt op een van de straatjes erbij. Door een weg met vele bomen kom je er. Het is een prachtig landhuis dat er staat, er staat geen hek omheen omdat Jayden vindt dat de bewoners van Deverny ten alle tijden bij hem mogen komen. Verder is Deverny een dorp dat bezig is met een wederopbouw. De meeste mensen leven van de akkerbouw en ook daarbij helpt Jayden zonder er iets voor te vragen. Je zal de mensen ook altijd met lof over hun landheer horen spreken. Je vindt in Deverny verscheidene cafés, herbergen er is slaapplek genoeg. Je zal altijd welkom worden onthaald al heeft vaak een enkeling wel een slechte dag. Kortom, in Deverny hebben de mensen het wel goed. Meestal is Jayden zelf ook in het dorpje te vinden.

Personen: Verzin maar.
Regels: De gebruikelijke, niet stelen etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:22

Een prachtige dag. Het had net geregend dus de dorpsmensen hadden Jayden gevraagd of hij hen kon helpen met het land omploegen. En hij had geluisterd. Nu stond hij daar, met ontbloot bovenlijf, in de brandende hitte te ploegen. Andere mensen deden mee en een paar hadden een korte pauze. Het was goed om op het land te werken vond Jayden zelf. Zachtjes neuriede hij. Nog altijd was hij benieuwd naar de dag dat Shelby zou komen om te logeren. Anna vroeg het hem elke dag en zelf zou hij het ook wel gezellig vinden. Jayden was wel blij dat Anna nu even spelen was. Ze zou het grootste gedeelte van de dag wegblijven. Ergens vond hij het wel prettig, een dagje rust. Het zweet stond hem op de rug terwijl hij nog altijd doorwerkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:29

Shelby woonde dan wel in hetzelfde rijk als Jayden, ze kon al haar spullen echt niet dat eind sjouwen. Dus vloog ze op Emi richting Deverny, Jayden wist niet dat ze vandaag zou komen, of hoelaat. Dus zou het een verrassing worden, hopelijk was hij thuis. En anders wist iemand anders waar hij was. Ze liet Emi wat lager vliegen, ze had haar rugzak op haar schouders gehesen, en had nog een extra tas bij, ze had eigenlijk veel te veel bij.. Ze zag het landhuis van Jayden liggen, ze liet Emi vlak boven de grond stoppen, zodat ze nog net wel vloog. Ze gooide haar tassen naar beneden, en sprong daarna zelf van Emi af. Ze liet Emi wegvliegen, die kwam wel weer opdagen als ze haar nodig had. Ze klopte op de deur, maar kreeg geen reactie. Sh*t, niet thuis. Ze liet haar spullen voor de deur staan, en liep het pad af, het dorp in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:36

Mensen in het dorp zagen het onbekende meisje. Er kwam een vrouw naar haar toe lopen. Vragend wat ze hier deed en of ze misschien Heer Jayden nodig had. Jayden zelf had net een pauze genomen. Hij had wat water gekregen en in plaat van het op te drinken had hij het over zich heen gegooid. Zijn bovenlichaam glinsterde in de zon en hij veegde zijn gezicht even af. Een aantal mannen maakten een grapje en hij grinnikte. Tot een meisje naar hem toe kwam. Verlegen, met rode wangen. "Heer Jayden. Er is waarschijnlijk iemand voor u.. Een jonge vrouw." zei het meisje, ergens best jaloers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:40

Ze antwoorde toen de vrouw vroeg waarom ze hier was, "Ik kom inderdaad voor Heer Jayden" zei ze verlegen. Een meisje snelde weg, in de richting van wat zij aannam de akkers. "Kan ik die kant op lopen?" vroeg ze de vrouw om toestemming. Die knikte bevestigend. Shelby liep de richting van waar het meisje verdwenen was. Het was nog best een eindje, eigenlijk niet maar het was moeilijk begaanbaar op haar pumps. Die had ze aangedaan om toch iets groter te lijken. Ja hier had ze wel moeite mee maar van Emi af springen lukte wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:48

Jayden begon te glimlachen en liep snel weg van het meisje. Weg van de akkers en glimlachte. In de verte zag hij Shelby en hij rende snel naar haar heen. Voor haar stopte hij met lopen. "Hooi!" zei hij vrolijk. "Welkom in mijn dorp." zei hij glimlachend tegen haar. Hij wist niet echt hoe hij moest doen. Normaal zou hij een vriend/vriendin knuffelen of iets anders doen. Maar eigenlijk deed hij nu niets omdat hij niet wist wat Shelby wilde en wat hij bij haar kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:54

Shelby zag Jayden aankomen, ze voelde iets kriebelen. Toen hij voor haar stond, kreeg ze een brede glimlach op haar gezicht "Heey" zei ze enthousiast. Ze begon te blozen toen ze zag dat hij geen shirt aanhad. Hij zag er niet verkeerd uit.. HELEMAAL niet verkeerd. Hij zag er eigenlijk gewoon heel sexy uit. Ze werd nog roder toen ze dat dacht. "Wat is het hier mooi" zei ze. Ze keek omzich heen overal was het groen, en stonden huisjes. Het was gewoon heel schattig hier. "Uh, kunnen we misschien ergens anders gaan staan?" vroeg ze verlegen "ik heb niet echt de slimste schoenen aangedaan..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:01

Jayden lachte even. "Natuurlijk. Zullen we naar mijn huis gaan?" vroeg hij haar glimlachend. Zonder op antwoord te wachten tilde hij haar op en glimlachte. "Ik zal je wel even brengen. Met die vreselijk onhandige schoenen van je." zei hij grijnzend. Jayden keek naar Shelby en glimlachte naar haar. Die blozende wangen stonden zo vreselijk schattig bij haar dat hij even moest slikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:05

"Iih" slaakte ze een verschrikt gilletje toen Jayden haar optilde. Ze begon nog heviger te blozen, als dat kon dan... "D dankje" stotterde ze een beetje. God wat nu weer, ging ze nou ook al stotteren in het biij zijnv an een jongen.. Heel fijn Shelby.. Ze keek naar Jayden, het leek wel of hij nog knapper was dan de vorige keer.. Of het kwam gewoon doordat hij nu geen shirt aan had. Dat was ook zo, ze raakte nu zijn borst aan. Haar hard begon te kloppen.. Nee toch.. Ja toch. Verliefd, dat was duidelijk. Heel fijn Shell. Heel handig... Hij zag haar toch niet staan, oké hij was blij dat hij haar zag, en tilde haar nu naar zijn huis. Maar hij was gewoon behulpzaam...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:12

Jayden lachte even om haar gilletje. "Als je liever wilt lopen moet je het zeggen hoor. Ik wil niets doen dat jij ook niet wilt." zei hij glimlachend tegen haar. Jayden voelde Shelby tegen zijn borst aan en als hij eerlijk was vond hij dat wel prettig. Hij ademde even diep in, hij was er echt blij mee dat ze kwam logeren. Hij vond het erg gezellig. Jayden keek rond en liep het pad op dat naar zijn landhuis liep. Hij zag het langzaam al in beeld komen en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:16

"We zijn er nu toch al bijna, dus ik denk dat ik maar hier blijf zitten" zei ze verlegen glimlachend, hij leek het helemaal niet raar te vinden.. Een teken dat hij het vaker deed? misschien.. Ze had best veel zin in het slapen hier. Alles was zo mooi en vredig en rustig, op het gegil van de spelende kinderen na, maar dat was totaal niet storend. Ze glimlachte naar Jayden, ze straalde. "Waar is Anna eigenlijk?" ze had haar eigenlijk al wel verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:24

Jayden glimlachte en keek naar Shelby. "Is geen probleem. En Anna is spelen met wat vriendjes en vriendinnen. Ze zijn vissen in het bos en bij een beekje verderop. Waarschijnlijk komen ze vanavond pas terug." Vertelde Jayden. Hij keek naar Shelby die helemaal straalde en eigenlijk vond hij dat echt heel erg leuk. Jayden liep naar de voordeur toe en keek naar de spullen die er stonden. "Zozo. Jij bent heel wat van plan." zei hij grappend tegen haar. Hij zette haar voorzichtig op de grond neer en streek een plukje verdwaald haar uit haar gezicht en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:30

Ze begon nog erger te blozen toen hij haar gezicht vluchtig aanraakte toen hij een pluk haar wegveegde, ze had het toppunt van roodheid nu vast wel gehaald... "Ik wist niet goed wat ik nodig zou hebben, dus ik heb heel mijn garderobe maar meegenomen" zei ze grinnekend. Dat was niet waar natuurlijk.. Ze pakte haar tassen op, en hing haar rugzak om haar schouders, en haar weekendtas in haar hand. "Nou maak de deur dan maar open, en laat me je paleisje maar eens zien." Zei ze lief glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:37

Jayden moest glimlachen om haar rode gezicht en keek naar haar. Ze was zo vreselijk schattig. Jayden opende de deur. "Nou, welkom in mijn huis." zei hij glimlachend. "Kom, geef je koffers maar aan mij. Trouwens, ik hoop dat je mijn kookkunsten niet te vreselijk vind. Ik doe alles zelf. Ik wil geen bediendes. Jegh, ik moet er niet aan denken. Mensen die naar mij luisteren omdat ik hun baas ben. Nee. Dan maar alles zelf." Praatte Jayden honderduit tegen Shelby. Dat kwam eigenlijk gewoon doordat Shelby hem met haar blozende gezicht verlegen maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:40

Ze overhandigde haar weekendtas, maar bleef haar rugzak omhouden, hij hoefde niet alles te doen. " Ik wil anders ook wel koken, alleen ik heb het nog nooit gedaan, dus zal het wel niet veel beter zijn" zei ze glimlachend. Ze was niet gewend dat Jayden zoveel praatte, of ze had het nooit gemerkt, ze glimlachtte naar hem. Haar blos was een beetje aan het wegtrekken. Gelukkig. Ze keek rond, het huis was prachtig, groot en ruim. En de ramen boden een prachtig uitzicht. Shelby glimlachtte nog breder, ze voelde zich hier thuis, veel beter dan haar kamertje op het internaat. Ze keek weer naar Jayden, hij was echt heel leukk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:45

Jayden keek naar Shelby en hield zijn mond maar even. "We doen het wel samen." zei hij glimlachend tegen haar. "Kom, dan laat ik je zien waar je slaapt. In de slaapkamer naast mij en Anna slaapt aan de overkant." zei hij rustig. Hij legde de tas om zijn schouder en hield de weekendtas vast. Hij pakte haar hand vast en trok haar mee naar de trap toe naar boven. Jayden glimlachte breed en keek naar Shelby.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:51

Ze begon weer te blozen toen hij haar hand vast pakte. Ze moest daar echt mee stoppen.. Hij zal wel denken, die is zeker niet gewend dat een jongen haar aantraakt.. Oke dat was ze ook niet echt, verder dan een knuffel en een kusje of zoen was het nooit gegaan. Haar slaapkamer, leuk. Ze glimlachte naar Jayden, ze was benieuwd naar haar kamer. En volgde Jayden enthousiast. Toen hij de deur openmaakte van haar kamer viel haar mond open. "Wauw" bracht ze uit.. De kamer was prachtig, een groot bed, dat er erg uitnodigend uitzag, alles was in een lichte tint geschilderd, met een roze deken, en kussens. Het zag er uit als hoe je een kamer in een luxe hotel zou verwachten. Ze draaide zich om naar Jayden "Het is werkelijk een prachtige kamer" zei ze breedglimlachend/
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimedo sep 22 2011, 20:00

Jayden legde haar tassen op de stoel en liep naar Shelby toe. "Ik ben blij dat je het mooi vind." zei hij glimlachend. Hij keek rond. "Het was de rust kamer van mijn vrouw en tevens de logeerkamer voor haar vriendinnen. Ze heeft alles uitgekozen. Jullie hebben zo te zien dezelfde smaak."zei hij glimlachend tegen Shelby. Hij keek even de kamer rond en glimlachte, zijn glimlach verzwakte iets en toen hij weer naar Shelby keek voelde hij zich weer goed en hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimevr sep 23 2011, 18:00

Ze werd een beetje verlegen toen hij dat zei. Was dat positief, of juistniet? Ze wist niet of ze er blij mee moest zijn. Haar leek het vooral rot om er aan herinnerd te worden, dat had zij bij alles wat aan haar vader of moeder herrinnerde... "uh.. Sorry" mompelde ze daarom maar. Ze wist niet goed wat ze ermee moest, dus pakte ze haat boots uit haar tas. en veruilde haar pumps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimeza sep 24 2011, 09:14

"Je hoeft er geen sorry voor te zeggen. Het kwam gewoon in me op." zei hij glimlachend. Hij keek naar de boots die ze aantrok en glimlachte. "Nou, dat staat toch evengoed leuk en is denk ik net iets makkelijker. Wil je trouwens wat drinken?"vroeg hij haar er rustig achteraan. Hij zou zometeen toch wel even iets aandoen want als je niets deed begon het toch wel frisjes te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:33

"O, oke gelukkig" zei ze opgelucht. Ze keek naar haar boots, ze waren inderdaad een stuk handiger dan haar pumps, "Ja klopt" zei ze grinnekend. "Nu je het zegt, ik heb best wel dorst" zei ze glimlachend. Ze liet haar blik weer over zijn borst glijden. Zijn lichaam was al net zo perfect als zijn gezicht. En dan die ogen, daar kon je toch nooit gewend aan raken... "Heb je het niet koud?" vroeg ze uitdagend, en liet haar voorzichtig over zijn borst glijden.. Dat ze dit durfde! Ze schrok er zelf van.. Ze begon meteen weer te blozen. Dit was wel heel flirterig van haar...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:59

Jayden keek naar Shelby en glimlachte. Hij voelde zijn hand over haar borst heen gaan en glimlachte. Ergens deed het hem misschien ook wel een beetje blozen maar het voelde goed. Jayden pakte haar hand en drukte er een kusje op. "Hmm.. Ik ga misschien wel even een shirt aantrekken. Het is nou niet heel netjes om zo zonder shirt te blijven." zei hij glimlachend tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:10

Ze begon te blozen toen hij haar hand kuste.."Van mij hoeft het niet hoor.." zei ze verlegen glimlachend. En liet haar blik weer over hem heen glijden.."Ziet er goed uit" zei ze blozend.. Ze liep langs hem de gang op, en draaide zich naar hem om. "Zullen we dan maar naar beneden gaan? Of moet je eerst je shirt van je kamer af halen?" ze was best benieuwd naar waar hij sliep... Waar hij met zijn vrouw geslapen had.. En misschien met de vriendinnen die hij daarna gehad had. Of misschien ook niet...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:32

Jayden grinnikte en keek naar Shelby. "Achja. Ik doe er maar wel even een blouse overheen. Voor als het koud wordt." zei Jayden. Alsof hij het ooit koud zou hebben als Shelby bij hem was, maar dat vertelde hij haar niet. Jayden volgde Shelby naar de gang en pakte haar hand vast. Hij nam haar mee een kamer ernaast in. Deze was anders. Helemaal wit, behalve het grote zwarte bed. De kamer was echt enorm. Hij had een balkon, in een andere hoek zelfs een bank met een tafeltje ervoor en een rek met flessen wijn en een kast met glazen. Net een klein appartementje. 'Tadaa." zei hij glimlachend terwijl hij naar de kast liep en een simpele witte blouse eruit plukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:36

Toen zijn hand de hare raakte, werd ze helemaal warm van binnen en kreeg ze een brede glimlach op haar gezicht. "WAUUW" zei ze verwonderd toen ze zijn kamer zag. Het zwarte bed stond mooi in contrast met het wit. Deze kamer was misschien nog wel mooier dan die van haar, hoewel hij simpel was. Ze keek naar Jayden die zijn witte blouse aan trok. Het stond hem erg sexy. Ze glimlachte verlegen naar hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.   Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dorp Deverny ~ Rijk van de Draak.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het afgebrandde dorp - Het rijk van de Boogschutter
» De bossen in het rijk v.d. Draak.
» Rijk van de Draak~ Stoffenwinkeltje @ Wenta.
» Het Rijk van de Draak - Het Rozenveld
» Het bos - Rijk van de tijger

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft , Draak en Schorpioen-
Ga naar: