Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Bijna niet online dit weekend...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Bijna niet online dit weekend... Empty
BerichtOnderwerp: Bijna niet online dit weekend...   Bijna niet online dit weekend... Icon_minitimedo sep 29 2011, 20:20

Morgen middag heb ik na school direct oudere dag, wat betekent dat ik warschijnlijk pas rond half 7/7uur thuis ben. Dan moet ik beginnen met frans leren...

Zaterdag ochtend moet ik ook nog wat leren voor ik richting Noordwijk ga rond een uur of 1. Dan ga ik daar naar Den Haag (again xd) en blijf logeren. Ga dan zondag ochtend vroeg naar huis om direct door te gaan naar steenwijk voor de verjaardag van mijn oma. Dan kom ik waarschijnlijk pas 's avonds laat thuis, dus kom heel misschien kort op m'n mobiel online, maar dat zal niet veel zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Bijna niet online dit weekend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna niet online dit weekend...   Bijna niet online dit weekend... Icon_minitimevr sep 30 2011, 09:25

Ik ben dit weekend ook niet online Sad
Niet dat ik deze week actief was maar dat komt omdat ik erg druk ben met school
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Bijna niet online dit weekend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna niet online dit weekend...   Bijna niet online dit weekend... Icon_minitimevr sep 30 2011, 14:20

Ik ook helemaal niet veel.. Ik heb in het weekend bijna nooit tijd..xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bijna niet online dit weekend... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bijna niet online dit weekend...   Bijna niet online dit weekend... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bijna niet online dit weekend...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waarom zijn er maar zo weinig mensjes online?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: De spam :: De spam-
Ga naar: