Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Darcia Gates. 2.0

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

Darcia Gates. 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Darcia Gates. 2.0   Darcia Gates. 2.0 Icon_minitimewo sep 21 2011, 18:52

De basis informatie
Volledige naam: Darcia Tailina Gates(Donker, Prinses)
Roepnaam/bijnaam: Darcia
Leeftijd: 16,5
Geslacht: V
Geloof: Ze haat geloof.
Bij welk rijk hoor je: Het rijk van de Leeuw
Verandering: Ze heeft een beter gehoor gekregen en betere ogen en conditie.

Het innerlijk
Karakter: Darcia.. Een lastig meisje. Ze heeft een harde buitenlaag. Een kille, gevaarlijke, berekening loze huls. Dat is haar buiten laag. Die denkt niet na over wat ze doet. Ze doet het gewoon. Ze is afwezig, dromerig. Darcia is wel een echte denker. Daar kan je niet van zeggen. Maar soms denkt ze te veel. Dit betekend niet dat Darcia echt vreselijk verlegen is want ze kan echt heel brutaal zijn als het moet. Darcia is een veelzijdig meisje. Ze kan vele interesses hebben maar ook vreselijk mysterieus en eenzaam zijn. Ze is sexy, dat is niet te ontkennen. Haar manier van doen en laten heeft zelfs iets aristocratisch. Darcia praat soms in raadsels en een echte glimlach zie je zelden bij haar. Toch is ze niet saai zonder glimlach. Darcia is iemand die haar innerlijk heel snel om kan gooien tot iets anders en dat kan ze jaren volhouden zonder te zeuren maar uiteindelijk verdwijnt ze dan toch vanzelf weer. Ze is als vuur. Prachtig maar o zo vreselijk gevaarlijk en dodelijk. Want ondanks dat het een lief meisje kan lijken is ze even slecht als de duisterste demonen van de duivel. Satansdochter.. Zo wordt ze wel eens genoemd en ze ontkend het niet. Wie weet is het ook wel zo. Is ze een prinses van de onderwereld. Duivels en levensgevaarlijk. Maar aangezien ik jullie niet bang wil maken en Darcia niet wil afschrijven zal ik ergens anders op doorgaan. Ze geeft eigenlijk vrij weinig om de mensen om haar heen. Voor haar gevoel kunnen ze allemaal naar hel lopen. Ze hebben haar niet nodig, alleen haar krachten alleen die zijn alleen maar verwoestend en bedrieglijk du s zelfs die willen ze meestal niet eens. Maar Darcia weet dat het went om ongewenst te zijn. Daar kan ze je heel veel over vertellen maar ach, dat zal je vast niet interesseren want een heel leuk verhaal is het niet en een heel leuk einde heeft het eigenlijk ook nog niet. Ah.. Maar dat brengt mij op een van haar passies. Verhalen vertellen en schrijven. Heerlijk vind ze dat. Om haar fantasie van zich af te schrijven of te vertellen. Als ze dat niet zou kunnen zou Darcia dat echt vreselijk vinden. Dat weet ik heel zeker. Maar alsjeblieft, behandel haar als een gelijke. Dan geeft ze je dat terug. Meer kan ik niet beloven omdat haar hart zo diep bevroren is dat ze geen vertrouwen meer heeft in de liefde die een mens haar geven kan. En vooral in de liefde van familie, vrienden en bovenal, de liefde van een man. Toch, sinds haar broer en draak zijn overleden is ze depressief. Ze ziet de lol ergens niet meer van in en als ze afleiding nodig heeft gaat ze naar de bar om voor een nacht met een onbekende jongen het bed in te duiken. Dat is haar leven en ze vind het wel oké.
Relaties: Ze gaat alleen nog maar in ONS. Verder wilt ze geen relatie omdat ze bang is mensen kwijt te raken.
Bijzonderheden aan karakter: Niets meer.
Talenten: Ze kan onwijs goed viool spelen en schrijft ook veel.
Zwakheden: Ze kan niet tegen haar verlies.
Zwakke plekken: Haar familie, haar slechte woedebeheersing, haar kuiten en haar rug.
Sterke punten: Haar woede omzetten in kracht, haar handen/armen, haar benen.

Status: Een eenzaam en apart meisje met wie je liever geen contact hebt omdat ze gevaarlijk is en alles lijkt te weten. Nu is ze veranderd in een meisje dat je tegenkomt aan de bar. Dat je maar wat graag mee wilt nemen naar een kamer om een heerlijke nacht te hebben.

Passies: Viool spelen en schrijven.
Afkeer/Haat: Geloof en de meeste goede dingen.
Verslavingen/genotsmiddelen: Drukke plekken.

afkomst
Geboorte en/of woonplaats: Geboorteplaats was in het rijk van de Leeuw. Een vrij onbekend dorpje.
Stam/volk/levensomstandigheid: Ze zwerft rond. Van tijd tot tijd verblijft ze in het landhuis maar meestal is ze alleen.
Familie: Haar ouders zijn omgekomen tijdens een van hun reizen. Ze zijn overvallen door vreemde wezen en haar broer Thomas heeft haar nog op tijd te paard kunnen redden. Ze was bijna in de handen gevallen van de demonen die er ook bij waren. Haar broer en Loki zijn ook dood.

Het uiterlijk
Lengte: 1.68
Omschrijving haar: Tegenwoordig zijn haar haren zwart. Pikzwart. Nog wel altijd golvend en glanzend.
Omschrijving ogen: Ze zijn een beetje groenig, met een tintje bruin, rood en paars.
Bouw van het lichaam: Ze is gespierd al is dat niet te zien. Ze heeft mooi ronde borsten, daaronder zit door het lopen een vrij platte buik. Een kont die heeft ze wel maar afijn, ze is niet perfect. Haar benen zijn gespierd en ze heeft een licht getinte huid.
Kledingstijl: Steeds vaker sexy kleding.
Uiterlijke kenmerken: Een zilveren ketting van een engel/elf. Gekregen van haar vader en moeder voordat ze stierven. Er loopt een groot litteken over haar rug en ze heeft een tattoo van een roos/draak om haar hand heen. Foto.

Kracht
Elementaire kracht: Vuur
Bijkracht: Illusie.
Wapens: Twee dolken, 1 werpmes, 7 pijlen en 1 boog.
Vechtsport: -
Vechtstijl: Zeer aanvallend.

Draak
Haar draak is overleden.

Extra
Verleden: Haar verleden verteld: Het was midden in de oorlog dat mijn ouders trouwden. Al jaren kenden ze elkaar. Mijn moeder was een echte vechtersbaas, haar hele familie. Mijn vader was iemand die net als ik magie kende. Er werd aan hun gevraagd, door de broer van mijn vader om ze aan te sluiten bij de mensen die voor de demonen waren en daar te spioneren. Ze deden wat hen gevraagd werd. Oorlog was oorlog en ze wilden dat mijn broer en ik in een veilig tijdperk zouden opgroeien. Mijn ouders vochten voor de demonen, deden alles wat aan hun gevraagd werd. Ze hebben zelfs hun eigen ouders vermoord. Tot op een zeker moment mijn oom alles in scene zette. Hij deed alsof mijn vader hem wilde aanvallen. Alsof ze gek waren geworden terwijl dat juist het moment was geweest waarop ze zich terug hadden willen trekken van de andere kant. Aangezien mijn oom midden in een groot en bekend dorp naar buiten rende doodde mijn moeder hem op straat. Nooit wilde iemand hun echte verhaal geloven omdat niemand van de familie het kon bevestigen. De demonen hadden vermoedens dat mijn ouders daar waren voor spionage, waardoor ze hen hun eigen familie lieten doden. Uiteindelijk ging de oorlog over maar ieder rijke familie kende de naam Gates. Van vroeger, de welbekende en befaamde rijke familie, van tijdens de oorlog, de beruchte man en vrouw die hun hele familie uitmoorden voor de demonen en nu, na de oorlog. De dochter van Marian en Camiel Gates. Het monster. Mijn broer niet, gek genoeg is mijn broer altijd ongeschonden gebleven. Misschien omdat hij een adoptiekind was. Maar afijn, mijn ouders hadden geen thuis meer, niets. Ja, hun landhuis stond er nog maar van schaamte wilden ze daar niet meer in. Ze trokken rond, kregen mij, hadden mijn broer al geovnden en voedde ons op. Tot mijn vijfde levensjaar. Demonen vielen ons aan. Ik was hun doel heeft mijn broer me later verteld. Maar mijn ouders zijn op gruwelijke wijze vermoord. Mijn broer heeft een paard te pakken weten krijgen en mij en hemzelf erop gezet.. Anders had ik hier nu niet gestaan.. Dat is mijn verhaal. Dat is waarom iedereen mij en mijn achtergrond haat.
Nu is haar broer overleden en Loki is gestorven door ziekten. Ze is alleen en depressief. Ze zoekt naar aandacht en ze weet niet waarom.
Overig: -

Plaatjes:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Darcia Gates. 2.0 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Darcia Gates. 2.0   Darcia Gates. 2.0 Icon_minitimewo sep 21 2011, 18:56

Goedgekeurd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Darcia Gates. 2.0
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Darcia Tailina Gates
» Darcia + ? = meet.
» WIE MEET DARCIA OF JAYDEN?
» Wie meet de nieuwe Darcia?
» Het landhuis van Darcia in Salusburn ~ Het rijk van de Leeuw.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: