Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan

Ga naar beneden 
+6
Carlos
Antares
Jacklin
Daniel
Shelby
Abby
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 18:59

Ja, precies.
Als je dat echt écht ECHT ECHT ECHT wilt gaan doen laat je je toch niet overhalen door een stelletje onbekenden op internet?
En ja, ik vind zelfmoord sowieso niet de oplossing. Je doet alleen maar mensen om je heen erg veel pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:00

zoals een anonieme internetter eens zei: Suicide is a long term solution to a short time problem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:01

Dat op het forum zetten, is eigenlijk een laatste noodkreet. Diegene moet horen dat ze moet blijven leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:24

Sorry hoor, maar is het bij ongeveer 99,9% van de zelfmoorden niet zo dat niemand het aan ziet komen? En ik ben het eens met Inge. Het is gewoon nooit de oplossing. Je denkt je eigen verdriet weg te halen en ondertussen doe je veel anderen juist nog veel meer pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:24

Je ziet geen uitweg meer, je bent wanhopig. Ik wil wedden dat niemand dan naar anderen zal kijken, of zich zal realiseren dat er mensen zijn die om hem of haar geven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:28

Dat zal best wel. Maar als een moordenaar er niet bij nadenkt dat hij anderen pijn doet bij het vermoorden van een ander persoon, gaat hij dan ook vrijuit?
En je pleegt toch meestal zelfmoord omdat de rest van de wereld verschrikkelijk tegen je doet? Of zie ik dat verkeerd? Dus dan denk je wel aan de rest van de wereld. Je bent alleen zo stom om alleen de negatieve dingen te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:30

Je pleegt zelfmoord als je denkt dat het leven niet beter zal worden, als je een groot, gapend gat ziet in je toekomst. Niets. Als je denkt dat het einde van alles wat ooit goed kan zijn bereikt is, en er niets meer zal komen dat de moeite waard is. Je pleegt zelfmoord als je weet dat het leven niets meer in petto voor je heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:37

En als je dat denkt dan ben je een pessimist. Je kan altijd alles weer de goede kant op draaien. Ik heb best veel mensen door een depressie zien gaan, en ze kwamen er altijd veel beter uit aan de andere kant. Jezelf doden is gewoon geen oplossing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:40

Er zijn genoeg pessimisten op de wereld. Maar een depressie kun je als pesten zien. Er komen genoeg mensen sterker eruit, maar er zal altijd die groep blijven die er niet uit kan komen. Die niets beters zien dan die drastische beslissing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:55

Ja, dat klopt. Maar dat maakt zelfmoord toch niet een acceptabel iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:44

Dat zeg ik niet. Je kunt oorlog ook in een goed perspectief zien. Dat het mensen bij elkaar brengt, dat het ervoor zorgt dat onderlinge ruzies opgelost raken. Maar dat maakt het niet tot een goed iets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:45

Nope,xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:48

Wat met "Nope"?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:49

Dat zeg ik niet. Je kunt oorlog ook in een goed perspectief zien. Dat het mensen bij elkaar brengt, dat het ervoor zorgt dat onderlinge ruzies opgelost raken. Maar dat maakt het niet tot een goed iets.

dat je dat niet tot een goed iets kunt rekenen. kloptt. ik ben het ermee eenss(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:57

Je kunt alles in een goed perspectief zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 17:01

Ja,(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2011, 17:04

Ook moord, ook diefstal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 13:45

Uhm, wat is het goede perspectief van moord en diefstal dan?..
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:32

Diefstal is het goede perspectief dat het mensen een kick geeft, adrenaline. En dat het armen iets geeft wat ze nodig hebben. Nood dwingt mensen bijna om te gaan stelen, ze hebben een reden. Stelen is een "goedkope" manier om aan hun noden te komen. Moord. Wraak. Misschien is wraak niet "goed", maar wraak is zoet. Je bent een psychopaat als je zonder reden moordt, maar ik wil wedden dat er acht op tien keer een "goede" reden voor is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:32

Nou wat je maar goed noemt hea...xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:35

Wraak is een van de oerinstincten. Net als angst, verdriet, weet ik veel wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 18:36

Okkee.. dat wist ik nietxd
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:27

Ik dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:29

Ik ook niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:30

Zeg nu niet dat ik hyperactief ben in nutteloze dingen opslorpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan   GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GVD! Wat ben ik blij dat ze het niet heeft gedaan
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Heeft/weet iemand misschien een
» Als iemand verstand heeft van minecraft servers....
» Zucht. Ik weet het ech niet meer..
» Bijna niet online dit weekend...
» "Ik heb het ook niet altijd even makkelijk gehad."

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: De spam :: De spam-
Ga naar: