Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:45



aan t einde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:46

o wacht ik ben kim btw, lisa luisterd geen emo muziek (zoals zij het noemt...zoals iedereen het noemt...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 242
Registratiedatum : 18-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In a castle

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:47

HAHAAHHA. ik ga zo even luisteren.
hoi kim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:48

En Lisa spelt haar werkwoorden wel goed xd LUISTERD! SHAME ON YOU KIM!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:52

HAAHAHHAHAH
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 17:57

nou T-T
ik ben net klaar met mijn huiswerk en vermaak me met enge lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:03

en Lisa, pap luisterT ook emo muziek

want ik zat hier zo

"WHAT A BEAUTIFUL WEDDING!, What a beautiful wedding!" says a bridesmaid to a waiter.

en toen kwam hij aan met

"Oh yes, but what a shame, what a shame, the poor groom's bride is a whore."

Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:05

Ja, maar dat wist ik al xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:07

haha hij met zijn verschillende smaken muziek

YEEE HERMAN VAN VEEN!

YEEE PANIC! AT THE DISCO!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:08

Ligt het aan mij of is dit gewoon een lekker nummer. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:11

het IS een lekker nummer Very Happy

net als alle liedjes van P!aTD Very Happy
het is geen emo-emo-muziek
het is leuke-emo-muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:12

wait listen to this one Very Happy :


en Nine in the afternoon, geen zin om te linken xd,
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:13

Wat is dan wel emo-emo-muziek. XD
Naja, mijn muzieksmaak is heeeeel breed hoor. Ik luister rock, ik luister soms metal, jazz, blues, pop enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:15

emo-emo muziek is geen leuke-emo muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:15

Ook chill liedje

Dat snap ik maar wanneer is het geen leuke emo muziek meer dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:17

als ik het niet leuk vind O_O


ALLE LIEDJES VAN PANIC ATD ZIJN CHILL :DD

HAVE YOUR PANIC! ATTACKS LIKE SARA AND INGE AND ME Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:19

=.=''
Juistja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:21

nou kijk

als het mij niet vrolijk maakt maar juist depressief

dan is het emo-emo-muziek en vind ik het niet leuk, weetikveel ik luister geen emo-emo-muziek want dat vind ik niet leuk...
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:29

Hhahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:31

emo-emo muziek is met van die vrouwen die superhoog en depri zingenn... En dan niet opera...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:32

dit is eigenlijk een heel happy lied met een heel happy clip:


en het heeft snorren



@Lisa, kijk dat vind ik dus vreselijk ;a; Sara ook, ookal is die eigenlijk bestwelemo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darcia

Darcia


Aantal berichten : 649
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : In the underworld.

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:34

okayokay. laat maar. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:39

HAHA Lisa, Anthony=Brendon

weetjenogdielunchtimemetsmosh

Waar er een twitterquestion was wie Ian en Anthony zou spelen in een film, toen zeiden ze Brendon Urie

en ik was like: Who the F is that?

KIJK DE GELIJKENISS:
als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Both-brendon--large-msg-120559606243
als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Anthony%20%20looks%20like%20Brendon
als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. 129077290923776889
Terug naar boven Ga naar beneden
Christian.

Christian.


Aantal berichten : 217
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:50

AH, nu snap ik hem pas xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitimewo sep 28 2011, 18:56

haha ja ik dus ook

er is er ook zo een waar hij een stukje van een Panic! liedje zingt en ze hebben het daarna over dexter, die snap ik ook nu pas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.   als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
als je dit hoort heb je of een trauma van lachen voor de rest van je leven, of je wacht 3 seconden en gaat net zo eng lachen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: De spam :: De spam-
Ga naar: