Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zo wordt de familie dus:

Ga naar beneden 
+5
Noah
Rin
Alexa
Gladys
Abby
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Welke Achternaam voor de familie???
Saunders
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap0%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Enright
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap6%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Andrews
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap6%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Ricci
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap44%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 44% [ 8 ]
Long
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap11%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 11% [ 2 ]
Hirsch
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap6%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 6% [ 1 ]
Rogers
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap22%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 22% [ 4 ]
Souza
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap0%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Anders
Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_lcap5%Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Vote_rcap
 5% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 18
 

AuteurBericht
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:44

Nouuuxd
okeee...
Ik ben niet oppervlakkiiig!xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 18-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:44

Het is ook superdroog ja maar het kan toch? xD het slaat trouwens ook nergens op omdat pappa Rowen rijk was en zij dus ook xD dus waarom zou ze dan een prostituee zijn? Hmm... misschien werkte ze.in stripclubs omdat ze een aandachtslustige vrouw was en vader haar niet genoeg aandacht gaf door zijn werk? OKE FAIL.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gladys

Gladys


Aantal berichten : 354
Registratiedatum : 10-09-11
Leeftijd : 26
Woonplaats : De leukste stad van Nederland (:

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:48

Kan oookk.
En nee je bent niet oppervlakkig, je hebt gewoon niet zoveel diepgang xdd (alsof je dat beter is xdd)
Nee hoor, je bent hardstikek lief en grappig en slim!!! Totaal niet oppervlakkig, *op dit moment zou ik je knuffelen alleen dat gaat een beetje moeilijk*
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 20:15

Wat misschien ook nog kan zijn neefjes en nichtjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 18-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 20:26

Kan ook :3 al zijn broertjes en zusjes natuurlijk leuker... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 20:27

Broedrr en zusters zijn leuker...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 18-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 25 2011, 20:35

Anders doen we gewoon dat vader ze allemaal heeft geadopteerd, daarna iets deed waardoor hij in de bak kwam en zijn geld verloor en nu weer vrijkomt. Hoe klinkt dat? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 13:41

haha ik vind het goed :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 56
Registratiedatum : 18-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 13:51

AHAHAHAHAHAHHAAHHAHA. Ik vroeg vandaag aan mijn vriendin Marieke om me te helpen met het verhaal voor de familie en zij kwam hiermee xDDD: (NEEM HET NIET SERIEUS AUB)

Moeder en vader ontmoetten elkaar in een café en worden verliefd. Ze gaan trouwen en willen dus veel kinderen die ze dan ook krijgen. Vader is helaas vrouwengek en gaat elke avond uit om het te doen met andere vrouwen. Zijn vrouw zeurt hierover en hij word er zo gek van dat hij haar in een kelder gooit, waar ze lepra en smetvrees krijgt door de ratten en spinnen. Hij houdt haar in leven met eten, wat ze niet eet door haar smetvrees. Vader vind op een gegeven moment de vrouwen saai dus begint hij aan necrofilia xDDDDDDD Dan gaat zijn vrouw dood en hier weten de kids natuurlijk niks van. Vader verbiedt ze om in de kelder te komen en laat haar lijk daar rotten. In de tussentijd gaat hij door met de necrofilia, tot hij opgepakt word en in de bak word gegooid XD
Daar word hij vervolgens helemaal gek en krijgt heel erge spijt. Hij scheert zijn haar af, naait zijn mond dicht omdat hij niet meer wilt praten en krabt aan de muren waardoor zijn nagels en vingertoppen het begeven. Hij word later bevrijd en is dus helemaal gek en als hij thuiskomt verft hij de ramen zwart omdat hij zijn weerspiegeling niet wilt zien en zodat het toch nog warm blijft in huis, hij breekt alle spiegels en is krankzinnig xD Hij sluit de kinderen daarna op in de kelder bij het rottende lijk, maar zij weten te ontspannen, sluiten hun vader op waar hij vervolgens dood gaat door de vieze lijkenlucht.

MARIEKE HEEFT DIT BEDACHT. VEROORDEEL MIJ NIET XDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 13:58

Whahahaha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:07

Dir moeteb we doen vind ik ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:13

NEEE, pappa Rowen is geen necrofiliaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:14

Jawel ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:27

WAT IS DAAT??:$ ik vind dat van die prostituee toch het best.. Misschien dat hij haar dwooong.. en daarom in de bak belandde^^ en nu heeft hij natuurlijk spijt, en word hij vrijgelaten wegens goed gedraag. omdat hij voor zijn kindjes wil zorgen..~urgxd
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:33

Nee, hij vermoordde iemand Very Happy Hij verloor zijn vrouw omdat ze vermoord werd, en dan loopt hij met zijn kinderen bijvoorbeeld in de stad en hij is helemaal paranoia omdat hij denkt dat mensen zijn kinderen willen vermoorden, dus dan raakt een van de marktmannen de schouder van een van de kinderen aan bijvoorbeeld en zegt iets wat vader helemaal verkeerd begrijpt waardoor hij de man aanvliegt en hem midden op straat dood hakt ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:40

Yeey!

Im vind het wel geniaal idee als hij zo in de bak is gekomen.
Al denk ik dat het wel leuker is om haar dood te hebben laten gaan door het gescheurde dingetje idee xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:41

Maar dat wil Roelinie niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:42

Wat wik roelieni niet?
dat gescheurde dingetje idee?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:43

Ik vind het ook wel een beetje goor xD de necrofili ding dan xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:44

Ja, dat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:46

Ik vidn alles wel goed xD
maar liever niet geadopteerd >>
Dat vind ik zelf nogal laime...
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:46

Alexa schreef:
Ik vind het ook wel een beetje goor xD de necrofili ding dan xd

WHAHAH, dat was zo geniaal he. We lagen echt helemaal dubbel XDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:51

Ik snap nog steeds niet wt ahet is... Geen gescheurde dingeeen!(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:53

http://nl.wikipedia.org/wiki/Necrofilie

Alsjeblieft, uitleg over Necrofilie xDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitimema sep 26 2011, 15:58

Na zin een snapte ik het... IEEEEEEEEEEEHO__O
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zo wordt de familie dus:   Zo wordt de familie dus: - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zo wordt de familie dus:
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik wil een familie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: De spam :: De spam-
Ga naar: