Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wenta ~ Internaat.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:27

In Wenta, de hoofdstad van het Rijk van de Draak, staat een internaat. Eerst was het een school, maar die is nu gesloten. Hier op het internaat wonen verschillende jongeren, onder andere Shelby heeft hier een kamer. Op het internaat is een kantine, een gezamelijke badkamer (jongens en meisjes appart). En heeft iedereen een eigen kamer voor zichzelf. Je hoeft niet te delen, alleen als er meer mensen bij komen, wat waarschijnlijk niet het geval is. Het internaat is oud, maar in een goede staat. En achter het internaat ligt een mooie tuin, rijk aan bloemen. Het is een prettige leefomgeving, maar pas op voor de knorrige conciërge.. Hij is echt heel knorrig.

aantal personen: best veel
regels: Jat niets van andere, steek niets in brand, de gewoonlijke regels in een internaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:38

Shelby liet Emi lager vliegen, en liet Emi landen boven de tuin van het internaat. "Kom, hier is het" Ze sprong van Emi af, en ving Abby op. "Welkom in mijn thuis" zei ze glimlachend. Ze liep vooruit naar de achterdeur, ze deed de deur open met de sleutel die ze uit haar tas vistte. En pakte gelijk een koekje voor Emi. "Emi, vangen!" riep ze terwijl ze het koekje gooide, Emi hapte het koekje uit de lucht, en begon te smakken. "Niet smakken Emi" zei ze grinnekend. "Kom, dan laat ik je m'n kamer zien" ze wenkte Abby
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:41

Abby dacht na over wat Shelby had gezegd toen ze weg vlogen uit de luchttempels. Het was niet helemaal waar. Abby had het kunnen weten. Maarja daar was nu niks meer aan te doen. Ze merkte dat er werd gedaald. Abby liep gehoorzaam achter Shelby aan naar de kamer. Luce zat weer in Abby zak en haar kopje deinsde vrolijk heen en weer. "Het is echt een leuk huis! " zei Abby en ze keek rond door de kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:44

"Jha, het is heel gezellig met alle mensen hier, alleen ik heb niet echt veel vriendinnen" zei ze instemmend. "Wil je eerst mijn kamer zien? Of zal ik eerst de rest laten zien?" eigenlijk wilde Shelby liever naar haar kamer, even uitrusten en haar ontwerpjes aan Abby showen, zodat ze een idee had van wat ze leuk vond. "Ik zat te denken, misschien kan ik ook iets voor Luce maken?" vroeg ze aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedo sep 22 2011, 19:46

" Ik zou je kamer wel graag willen zien. " zei Abby. Ze wou erg graag zien wat voor kleding Shelby maakte. "Ehmmm ik weet niet. Wat vindt jij Luce? " antwoorde Abby op Shelby's vraag. Ze keek Luce aan die haar met een opgetrokken wenkbrouw aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimevr sep 23 2011, 18:08

"denk er maar over na, kom dan laat ik je mn kamer zien!" ze liep de trap op, en naar de rechter vleugel, waar de kamers van de meisjes lagen. Ze opende de deur van kamer 165,ze liep haar kamer binnen. Haar kamer was niet groot, maar ze kon er alles in kwijt. Tegen het raam, dat uitkeek op de stad, stond haar bed, tweepersoons overbodige luxe die ze zichzelf kon biecden. Daarnaast stond haar bureautje met allerlei papieren en stoffen erop, tegen de rechtermuur stond haar paspop, met een kledingstuk waar ze aan bezig was, verder stond. Er een spiegel en een kledingkast. Haar spullen stonden allemaal op verschillende plankjes die aan de muur hingen. Ze had niet opgeruimd dus het was een beeyje een troep. "let nietnop de rommel hoor" zei ze verondschuldigend
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimeza sep 24 2011, 19:32

Abby volgde Shelby naar de kamer. Luce volgde haar door de lucht. De kamer zag er erg leuk uit vond Abby. Ze had zelf nooit een echte eigen kamer gehad. Toen haar moeder nog leefde woonden en sliepen ze in slechts één kamer. In het weeshuis had ze de kamer gedeeld met 4 andere meisjes van rond haar leeftijd. In het weeshuis had ze zelfs haar een persoons bed moeten delen met een ander meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:29

"En wat vind je ervan?" vroeg ze aarzelend. Haar kamer was neit geweldig, maar het was dat ze onderdak had.."Uhm, ik weet neit of ik nog een matras heb.. Niet zo handig van me.." zei ze. Ze wist niet of Abby wel naast haar wou slapen, na alles wat ze had meegemaakt.. "Ik kan anders vast wel bij iemand een matras ofzo regelen" zei ze snel aanbiedend, voordat Abby dacht dat ze nog iets van haar wilde.. Yakk, ze moest er niet aan denken. Niet omdat Abby lelijk was, maar ze was geen lesbie en al helemaal tegen mensen die andere mensen dwingen iets te doen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:37

"Je hoeft geen moeite te doen hoor! " zei Abby snel zde was gewend om oo de stenen grond te slapen dus hier op de grond was dan ook geen probleem. " Ik kan prima op de grond slapen" Abby stapte wat verder de kamer in naar het raam dat achter in de kamer was. Ze keek uit op de straat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:44

"OP DE GROND" riep Shelby verschrikt uit... "Nee, echt niet. Ik laat mijn logé voor geen goud op de grond slapen." zei ze beslist. Dan ging ze zelf wel op de grond slapen.. Abby op de grond laten slapen, dat was echt niet oké. Als er iemand een goed bed verdiende om in te slapen was zij het. "Dan slaap ik wel op de grond, en anders ga ik vanmiddag nog wel een matras kopen" zei ze, op een manier die geen tegenspraak dulde.. "Op de grond.." mompelde ze...
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:47

Abby lachte om Shelby's hysterische reactie. "Im ben het gewend, maar als je echt liever hebt dat ik niet op de grond slaap dan kunnen we bij je huisgenoten gaan vragen lijkt me. Ik wil je geen extra kosten bezorgen." Zei Abby en ze bloosde licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:50

"Extra kosten, dat maakt me niet uit. Ik heb geld zat hoor..." zei ze blozend. "Nou, dan gaan we het vragen aan juffrouw Lorretta. Ze is erg aardig, en houd meestal een oogje in het zeil. Misschien weet zij iets. Ze trok Abby mee de deur uit, en draaide de sleutel in de deur om. En trok Abby verder de gang in. Richting de trap naar de volgende verdieping.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 18:52

Abby liet zich droog mee trekken door Shelby naar de juffvrouw Loretta. Het boeide haar nier zoveel zolang ze het maar gezellig kon hebben met Shelby vond Abby alles goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimezo sep 25 2011, 19:15

"Mevrouw Lorettaa! " riep Shelby hard, "MEVROUW LORRETTAAA!" zze wist niet of ze in haar kantoor zou zijn, of ergens anders. Dus liep ze maar weer verder naar het kantoor. Ze wilde op de deur kloppen, toen juffrouw lorretta net de deur open deed. "Doe eens wat rustiger Shell" zei juffrouw lorretta sussend, "wat is er? Wat kan ik voor jou, en je vriendinnetje doen?" vroeg ze. "Nou ik wilde vragen of u misschien een matras had voor Abby? vroeg ze beleefd. Juffrouw Loretta zei dat ze er nog wel ergens een had liggen, en hem zou gaan zoeken voor haar, en hem daarna naar haar kamer zou komen brengen. Ze bedankte juffrouw Loretta hartelijk. En trok Abby weer met zich mee. "Nou dat is geregeld!" zei ze enthousiast "Wil je nu wat drinken misschien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 15:47

Abby rende met een grote grijns achter Abby aan. "Ja, lekker! Heb je misschien ook iets water achtigs voor Luce? Vroeg Abby vriendelijk. Luce had haar kopje uit haar vest gestoken en genoot van de licht bries die ze maakte. Ze knipperde loom met haar ogen naar Abby. Abby was echt blij dat ze nu dus waarschijnlijk eindelijk echt een vriendin had gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 16:16

"Tuurlijk!" zei ze enthousiast "Een hele kraan vol voor luce!" zei ze glimlachend. Ze liep de trappen af naar beneden, naar de kantine. Eigenlijk zou hij nu dicht moeten zijn, maar ze lette niet meer op de tijden zoals vroeger. "Wat wil je drinken?" vroeg ze aan Abby. Terwijl ze naar achteren liep. Je kon gewoon pakken wat je wilde. Alleen 's avonds was er een klaargemaakt diner. Waar eigenlijk ook niet iedereen altijd kwam opdagen. Voor zichzelf schonk ze een glaasje sap in. En draaide zich met een vragende glimlach naar Abby om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:17

"Ehm... heb je ook melk? " Vroeg Abby en haar ogen werden groot. Ze had al zo lang geen melk meet gehad. De laatste keer was toen haar moeder stierf. "Dat zou ik echt heel graag weer eens willen drinken." Zei Abby en ze lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:25

"Melk, ja hoor dat hebben we" een beetje bevreemd keek ze naar Abby. Haalde toen haar schouders op en pakte de melk in de koelkast. En ging op zoek naar een mok. Ze vond een blauwe mok, stond goed bij haar haren. Glimlachend schonk ze een glas melk in en gaf de mok aan Abby. "Alstublieft mejuffrouw Abby, een mok melk voor mevrouw" zei ze op een nep chice toon, en grinnekte. Ze pakte een schaaltje waar ze wat water in deed voor Luce. "Kijk eens Luce, water voor jou"
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:32

Luce worstelde zich uit Abby's zak en hupste vrolijk naar het schaaltje water toe. Abby hield de mok stevig vast met haar handen eromheen. Ze nipte aan de melk. Verukt van hoe lekker het smaakte sloeg ze een kreetje. Ze likte haar lippen af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:36

Vragend keek ze naar Abby "Wat is er zo bijzonder aan melk als ik vragen mag?" vroeg ze nieuwschierig. Benieuwd naar het antwoord van Abby ging ze op het aanrecht zitten en keek het meisje oprecht nieuwschierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:43

Abby bloosde:" Ik heb al sinds mijn 5e geen melk meer gehad." Fluisterde zd beschaamd. " Ja ik weet het dat klinkt echt ontzettend stom." Abby hield de blauwe mok nogsteeds stevig vast en keek naar haar blote voeten. Wat ze om de een of andere reden altijd leek te doen wanneer ze zich schaamde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:45

"Dat klinkt niet stom, dat klinkt gewoon ontzettend schattig" zei ze glimlachend. "Hoe komt het dan dat je geen melk meer gedronken hebt sinds dien?" vroeg ze nieuwschierig. Ze wist niet zoveel over Abby en ze was best benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:49

"Op mijn 5e is mijn moeder gestorven dat was de laatste keer dat ik melk dronk. Daarna ben ik opgenomen in het weeshuis waar we dichtbij woonden, maar daar werd ik op mijn 10e iit getrapt omdat ze me allemaal raar vonden. Sindsdien woon ik op straat. " Vertelde Abby en ze bloosde opnieuw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimewo sep 28 2011, 16:14

"Wat rot voor je.." zei ze meelevend. Ze wist hoe het was als je ouders overleden, maar ze had nog nooit in een weeshuis gezeten. En die huizen hoorden juist mensen te helpen en op te nemen inplaatsvan er uit te gooien.. "Wie gooit er nou weer zo'n lief meisje als jou uit het weeshuis?!" zei ze verontwaardig.. Ze kon het niet begrijpen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitimedo sep 29 2011, 09:47

"dat was omdat iedereen bang voor me was." Zei Abby en ze keek Shelby recht aan. Het was de waarheid en Abby vond dat Shelby die mocht weten. Ze hoopte alleen wel dat Shelby net ook bang voor haar werd. Dat zou ze heel erg jammer vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wenta ~ Internaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wenta ~ Internaat.   Wenta ~ Internaat. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wenta ~ Internaat.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rijk van de Draak~ Stoffenwinkeltje @ Wenta.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: Het RPG :: Het rijk van de Vissen, Kreeft , Draak en Schorpioen-
Ga naar: