Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ergste schaammoment ever

Ga naar beneden 
+3
Noah
Antares
Alexa
7 plaatsers
AuteurBericht
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 15:54

Als een holbewoner over de vloer kruipen bij ckv ... -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 15:55

I feel sorry for you
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 07-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : On a rainbow :3

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:02

Poor you D;
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:07

En ik kan Roans stomme handschrift neit ontcijferen
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:20

Wie verzing er nauw dat je in de oertijd zit (WOUTER!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:27

Wat is ckv...:$
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:31

culturele kunstzinnige opvoeding
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:34

En daar bedoelen ze mee...?:$
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:52

Antares schreef:
culturele kunstzinnige opvoeding

geen opvoeding, vorming

Dat je inzicht krijgt in kunst en cultuur dus toneelspelen, opera, dans, etc. Smile (en dus soms ook acteren...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:55

gewoon wat jij nu hebt ipv atl. kel :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Shelby

Shelby


Aantal berichten : 479
Registratiedatum : 09-09-11
Leeftijd : 26

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:56

OOOW, das juist leuuk(:
en ik vind dast altijd grappig..xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 17:09

Neeeeee das juist leuk Very Happy
Ik wil dat ook!!!
wij moeten nu Horse Maning doen --"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 17:25

Niet als je als enige met iemand anders moet staan als de eerste ever en niet kan praten en wat vage dingen moet brabbelen wat op taal moet lijken... xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:03

Nee dat is juist leuk!
Dat heb ik ook moeten doen met drama xD
Echt dat is zo leuk hea xD
Ik moest een Neger zijn en dan zo'n wiet neger en we mochten niet ECHT praten.
Het werd eerlijk gezegd een soort Sims taaltje bij ons xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:18

Ja maar wij mochten niet praten omdat we holbewoners zijn, dat is echt verschrikkelijk. Zeker omdat je uiteindelijk de zin

'hou je nog van me?'
en
'waarom vraag je dat?" er in moest proppen, echt te erg Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Abby

Abby


Aantal berichten : 271
Registratiedatum : 16-09-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Hogwarts

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:20

gEBARENTAAL GEBRUIKEN Very Happy
Echt ik snap dat jij het niet leuk vind, maar dat vind ik dus zelf geniaal om te doen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:28

Nee want dat kende ze niet, we liepen/kropen als een soort apen over de grond. tussen de tafeltjes door xD En het enige wat je uit kon brengen was een soort 'bruhuu, uhuumamuu" als een soort oerkreten xD

Dat is gewoon niet grappig, als het nou een andere scene geweest was okay, maar dit was gewoon te erg :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:29

ik heb bij levensbeschouwig in de discussie het andere team vet gedist
wij hadden het punt "de mensen emt de grootste overlevings kans krijgen de vaccinatie" toebedeelt gekregen en de andere had artsen en hulpverleners

zij: De artsen meoten de medicatie krijgen omdat zij de zieke mensen kunnen helpen
wij: "In onze groep zitten ook artsen"
zij: maar neit genoeg
ik: "Als je alle artsen mediactie heeft, en iedereen zonder medicatie gaat dood en je houd aleen artsen over dan kan ik je garanderen dat je maatschappij naar de maan is"
zij "ehhh.... De artsen kunnen nieuwe medicijnen maken"
Ik: "Sorry Caspar, maar dat doet de Farmaceutische industirie, en die zit in ons team"
caspar: "De hulpverleners dan?"
ik: "Die maken ook aleen maar mensen beter"
zij: "Ehhh"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 09-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:32

Antares schreef:
ik heb bij levensbeschouwig in de discussie het andere team vet gedist
wij hadden het punt "de mensen emt de grootste overlevings kans krijgen de vaccinatie" toebedeelt gekregen en de andere had artsen en hulpverleners

zij: De artsen meoten de medicatie krijgen omdat zij de zieke mensen kunnen helpen
wij: "In onze groep zitten ook artsen"
zij: maar neit genoeg
ik: "Als je alle artsen mediactie heeft, en iedereen zonder medicatie gaat dood en je houd aleen artsen over dan kan ik je garanderen dat je maatschappij naar de maan is"
zij "ehhh.... De artsen kunnen nieuwe medicijnen maken"
Ik: "Sorry Caspar, maar dat doet de Farmaceutische industirie, en die zit in ons team"
caspar: "De hulpverleners dan?"
ik: "Die maken ook aleen maar mensen beter"
zij: "Ehhh"

maar die discussie was gewoon niet eerlijk, ik bedoel wie verzin de groep artsen en hulpverleners nou weer X)
wij hadden het tegen jullie op willen nemen, dan hadden we gewoon gezegd: en wat als er nou alleen maar vuilnismannen bij de sterkste zitten X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:40

ik: "Kinderen en ouderen zijn vervangbaar. Als iedereen zonder medicijn doodgaat houd je aleen ouderen en kinderen over. die moeten voor de zieken, de dementen, de altzheimerpatienten zorgen EN voedsel verbouwen EN het land verdedigen tegen indringers van omliggende landen die misschien WEL sterke mensen hebben behouden. En de groep van de sterksten kan beinvloed worden. Je wilt daarvoor 50-50 mannen vrouwen hebben, mensen uit alle bruikbare werkklassen (sorri manicure dames, masseuses, mosselduikers, plastischchirurgen enz. jullie zijn nutteloos) Kinderen zijn vervangbaar want onze groep kan gewoon nieuwe krijgen (je neemt immers vooral vruchtbare mensen tussen de 20 en 40) en oude mensen komen er vanzelf weer"
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:42

ze hadden mij daar neits voor niets neergezet, ik ben goed in het verzinnen van doemsdagsenarios
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 09-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 19:51

Eigenlijk hadden ze gewoon een groep moeten hebben met een mengelmoesje van alles, dat was de beste geweest ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Antares

Antares


Aantal berichten : 279
Registratiedatum : 08-09-11
Leeftijd : 28

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 20:12

mengelmoesje van 3 en 4 is qua overlevingskans de beste. etnisch de eerste en de tweede is een prutoptie,
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexa

Alexa


Aantal berichten : 320
Registratiedatum : 13-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 20:28

Zolang ik het maar overleeff Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Blake

Blake


Aantal berichten : 53
Registratiedatum : 09-09-11

Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitimewo sep 21 2011, 20:35

ik bedoelde niet alle groepen Inge -.-' ik bedoelde een kind, een oudere, een arts, een econoom, een politicus enz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ergste schaammoment ever  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ergste schaammoment ever    Ergste schaammoment ever  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ergste schaammoment ever
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: De spam :: De spam-
Ga naar: