Kaira
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kaira

A new begin, a second change
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:28

Maar hij wil me niet geloven als ik zeg dat alles wat ik zelf verzin interessanter is dan 40 boeken over een of andere vage kat. GEEF TOE VEERTIG BOEKEN? Erin Hunter heeft teveel tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:31

Ik geloof dat alles wat jij verzint interresanter is dan wat er in boeken staat...
En:
Bandje:"Ik snap er geen zak van!" Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:34

Nee serieus. CATS WARRIOR? o.o Daar zijn dus veertig boeken van. Hij is dus op die boeken verliefd, en dan speel ik m'n eigen bandje af met:"KATTEN IN HARNAS? o.o" En ik kan best oversekst rpg'en, maar zelfs mijn erge momentjes zijn beter dan dat. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:40

Mar, ik praat ook gewoon in het echte leven een tikkeltje oversekst, dus er is niks aan de hand Razz en ik vind vechtende katten ook een beetje een rare verhaallijn voor 40 boeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniel

Daniel


Aantal berichten : 374
Registratiedatum : 12-09-11

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:41

worrior cats schat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:42

Hij vindt ze dus awesome. Maar oké. HAHA Ik ga de hele tijd van "Weet je, katten die elkaar afslachten zijn raar. Mensen die elkaar afslachten zijn normaal. Maar wat ik zelf verzin is leuk. 8D" Alleen verstond hij dat laatste niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lavender

Lavender


Aantal berichten : 163
Registratiedatum : 11-09-11
Leeftijd : 28

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:54

hahahahah, okee Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Casper

Casper


Aantal berichten : 167
Registratiedatum : 08-09-11

Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitimewo sep 21 2011, 16:43

Ik heb soms een ego van hier tot in Tokio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.   Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elke keer als hij dat boek meeneemt, moet ik altijd aan katten in harnas denken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Kaira :: De spam :: De spam-
Ga naar: